Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Case - Al indtjening går til et velgørende formål

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er

Ja som overskriften antyder så har jeg lavet en affiliate case, hvor al indtjening går til velgørende formål. I affiliate casen gennemgår jeg hvordan jeg arbejder med et affiliate website fra ide til lancering af website, til optimering af dette. Jeg giver projektet alt hvad den kan bære i 6 måneder og herefter sætter jeg websitet til salg. Al indtjening fra de 6 måneder samt salgssummen vil gå til velgørende formål.

Hvilke velgørende formål indtjeningen skal gå til, kan du være med til at påvirke ved give din mening til kende - enten ved at kommentere på indlægget på websitet og komme med forslag til velgørenhed eller ved at deltage i afstemningen efter 6 måneder.

Du kan se affiliate casen her.

Lige nu er kun 1 del lavet som omhandler ide og søgeordsanalyse, men jeg vil løbende lave opdateringer og indtjeningsrapporter og lægge dem i denne tråd.

Så går du og overvejer affiliate marketing og ønsker at prøve det, kan du jo følge min case og lære af mine metoder / fejlWink.

Hav en god dag.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

altid sjovt  med nye tanker. Vær lige opmærksom på at du er skattepligtig af dine indtægter og salget og at det kan være vanskeligt at gi til velgørenhed for virksomheder ud over den liste der er af godkendte modtagere på skat . du kan altså ikke f.eks. bare gi dem til et forslag som hedder "sønderupsskolens integrationesprojekt" med mindre du kan påvise det er reklame og marketing, hvad du nok ikke umiddelbart kan her, og - hvilket jo så også er reklame og marketing for at øge din værdi, og ikke velgørenhed - mere af hensyn til det med forslag udbedes som måske ikke er til organisationer fra skats OK liste

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende case Skype-Wink

Jeg har også gået og leget med tanken om, at det kunne være sjovt at lave et samlet fælles projekt for mange affiliate folk. Så kunne alle deltagende smide en artikel eller et par stykker i projektet, og så kunne den samlet fælles indtjening blive givet til et godt formål Skype-Wink

Dbh,

Sander

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

altid sjovt  med nye tanker. Vær lige opmærksom på at du er skattepligtig af dine indtægter og salget og at det kan være vanskeligt at gi til velgørenhed for virksomheder ud over den liste der er af godkendte modtagere på skat . du kan altså ikke f.eks. bare gi dem til et forslag som hedder "sønderupsskolens integrationesprojekt" med mindre du kan påvise det er reklame og marketing, hvad du nok ikke umiddelbart kan her, og - hvilket jo så også er reklame og marketing for at øge din værdi, og ikke velgørenhed - mere af hensyn til det med forslag udbedes som måske ikke er til organisationer fra skats OK liste

vh John H

Hej John

Tak for input - så langt havde jeg ikke tænkt, men mon ikke jeg kan finde en løsning. Ellers må jeg sluge kamelen selvWink.

Har du et link til den liste med godkendte modtagere - søgefunktionen på skat.dk hjemmeside er ikke brugervenlig:).

Min første tanke var mikrolån til asiater / afrikanere via en af de mange tjenester - så kunne man også stemme på "den bedste" case / projekt her nemlig.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Jamen når denne case er ovre om 6 måneder, kan vi da lave et fælles projektSmile.

Du er jo en tastelemming på kokain har jeg erfaret Cool - du skyder jo indlæg afsted hele tiden. Og min styrke er ikke mange indlæg og mange ord, men måske mere søgeordsanalyse.

Og du har sikkert nogle andre ideer til hvordan processen fungerer og kan supplereYes

Eneste krav er at hele projektet og dens indtjening skal være gennemsigtig.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
mbsp:
al indtjening går til velgørende formål


Hej

Super fedt projekt.
Held og lykke med det.

Med Venlig Hilsen
Søren
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=2061734 lidt nede

Investering i øvrigt med mikrolån osv vil formentlig være alm skattepligtig virksomhed mig bekendt - men som du skriver, det er så det

vh John H

Jeg takkerSmile

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du kommet godt i gang? Skype-Wink

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Har kun fået lavet selve siden og forsiden - desværre:(

Men det skal nok komme.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)