Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring ved blog eller facebook - hvad er bedst??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Har lige lanceret min side og står og skal til at markedsføre siden. Ramte 200 likes på facebook siden på lanceringsdagen igår og omkring 600 besøgende på selve shoppen. Dog kun med enkelte ordre fra nogle bekendte.

Står og tænker at jeg enten betaler en blogger for at lave et reklameopslag eller en giveaway video. Har været i kontakt med en blogger med 50k likes som tager 300 for opslag og 500 for video - bloggeren er rigtig aktiv og har tidligere 300 likes og mange kommentarer på lignende giveaways. Ville jeg få mere ud af at bruge pengene på facebook annoncering, eller noget helt tredje?

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på bloggen.
Jeg ville give det et forsøg.

Generelt giver Facebook ikke høje konvertering sammenlignet med søge og adwords trafik. 

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at hvis du bruger facebook, så skal det være en meget relevant side du køber opslag på. Har selv prøvet at reklamere for win14me.com på facebook og der fandt jeg ud af at specielt på facebook er relevans/målgruppe meget vigtigt, i forhold til f. eks en blog. Bloggen skal selvfølgelig også være relevant i forhold til din shop, men synes bare det er ekstra vigtigt på facebook, hvis det skal være en succes

Er i hvertfald min erfaring. 

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min målgruppe er rimelig bred og passer fint til bloggen. Er det muligt at bogføre sådanne udgifter som der forekommer ved en blogger?

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at du ville få mest ud af at få en blogger til at blogge om din butik.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)