Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er man fuldstændig uden rettigheder på trustpilot.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til tråd starter;

En ting som har taget mig rigtig lang tid at lære som selvstændig er at æde min stolthed og se bort fra mine personlige behov. I sure situationer er man nød til at tage et skridt tilbage og se helt kynisk på tingene.

Vi gør det i vores firma, når vi f.eks har en hysterisk kunde der kræver gratis returfragt eller noget andet, som kunden slet ikke har krav på. Her er det oftest svært at give efter da det sårer ens stolthed. Man vil ikke lade ham "vinde" bare fordi han råber højt og ter sig åndssvagt. Men der må man træde tilbage og tænke; vil jeg betale de 50kr i fragt, eller spilde yderligere 30 min på mailskrivning og dårlig karma? Jeg vil altid vælge det første.

Mit råd til dig var i den ånd. Hvem er det du tilfredsstiller ved at ligge dine beviser frem? Er det for din egen retfærdighedssans eller for kunderne? Det er helt og aldeles ligegyldigt hvor gode dine beviser er, eller hvor sagligt du skriver dem. For læseren der kigger vil det se mærkeligt ud og skabe utryghed. Derfor mit råd om at tage brodden ud, ved at æde "lorten" på den måde som jeg skrev tidligere. :)

Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Luli Love Spring Aps Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Jeg er kunde, og det var desværre den behandling jeg fik. Og det er også derfor jeg er pænt frustreret da det eneste argument trustpilot har er at, den pågældende kunde har e faktura - Hvilket jeg aldrig har benægtet, men blot fremlagt beviser for at denne kunde er en konkurrent.

Har både fremlagt IP adresse, Beviser for at den "pågældende kunde" ikke eksistere på adressen, hvoimod den som gør er venner med vores konkurrenter på diverse sociale forums ( samt kommer fra samme by ) Jeg har fremlagt dokumentation for at købet ikke er foregået som beskrevet - Kunden skriver "Jeg faldt over en annonce for xxx smykker på nettet " Hvilket er yderst underligt når den pågældende adresse på dette tidspunkt allerede havde haft sine første 75 besøg. 

Ip adressen er kommet ind via samtlige links vi har opbygget ( også en underlig kundeopførsel, medmindre det er link analyser )

Alt dette argumenterede jeg overfor dem, men blev blot spist af med en meget provokerende "læs svar nedenfor" mail med præcis samme indhold som første mail de sendt ( blot for at understrege at de ikke gad bruge tid på det )

Så føler virkelig ikke trustpilot er til at stole på, eller har noget filter som beskytter mod disse angreb

Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Luli Love Spring Aps Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

jeg er enig i hvad du siger, og jeg har også ændret mit svar til den pågældende kunde.

Men den bunder ikke kun i stolthed, men også i fremtidig damage control. Jeg jagter som alle andre også en god rating på trustpilot, og med det mener jeg 5 stjerner.

Hvis vi antager at vores konkurrent laver en dårlig anmeldelse hver gang vi har fået 15 gode, så er det jo desværre en spiral som aldrig stopper. - Derfor var det også vigtigt at få trustpilot til at følge deres retningslinjer på området, for på den måde at undgå at komme ud i denne situation. Næste gang den pågældende konkurrent laver den dårlig fiktiv anmeldelse hva så? Jeg kommer nok aldrig til at stå med så klare beviser igen, og derfor regner jeg ikke med dette får konkurrenten til at stoppe fremover. - Dette er ikke nogen praksis vi som erhvervsdrivende, eller trustpilot for den sags skyld kan være tjent med - Og derfor føler jeg trang til at dele historie, og forhåbentligt være med til at undgå at dette bliver almindelig praksis konkurrenter imellem.

Er sikker på at mange andre havde gjort præcis det samme tilbage, og fabrikeret falske anmeldelser af konkurrenten, men dette har jeg valgt ikke at gøre. For hvad sker der bagefter? Skal man så til at bytte negative anmeldelser et par gange om ugen? 

Det er lige præcis derfor jeg er så irriteret over trustpilot`s måde at håndtere denne sag på - Og mener de rent faktisk saver deres egen gren over hvis de ikke snart går lidt mere ind i anmeldelserne, istedet for blot at henvise til en ordre seddel, som jo fx i dette konkrete tilfælde ikke beviser det store.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at det er "Lidt for mange småfejl" overskrift på anmeldelsen det drejer sig om?

Men jo der bliver sådan set snydt til højre og venstre på trustpilot, både af virksomhedens egne ansatte der skriver gode anmeldelser samt konkurrenterne som skriver dårlige så det går vel lige op :) Spøg til siden, så har man faktisk rettigheder på trustpilot. Hvis du er en betalende kunde hos trustpilot så kan du sagtens få fjernet dårlig omtale samt andre småting. Det er der blevet taget en del gange både op på amino samt andre steder.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)