Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andet firma næsten samme navn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer
Mit andet indlæg blev slettet pga dårlig ånd da jeg nævnte navnet på firmaet, hvilket jeg havde glemt man ikke må. Så håber det er i orden jeg prøver igen uden navn ;)

Nu har vi ved BackupBox igennem længere tid fået henvendelse fra normænd og svenskere, som er blevet snydt og de tror det er af os, men det er det ikke. Det er noget med, de køber en parfume til 6 kroner, men så bliver der trukket penge efterfølgende også. Kunderne kan ikke få fat i Det firma de bliver snydt af, sådan går jeg i hvert fald ud fra det er, da der er rigtig mange som kontakter os via Facebook, mail og flere ringer også. Flere har skrevet de ikke har kunnet få fat på os uden vi har modtaget noget tidligere, og jeg går derfor ud fra, de har prøvet at kontakte det andet firma.
Dette er vi selvfølgelig meget træt af, da det tager tid og giver os et dårligt ryg, hvis vi skulle udvide til det Skandinaviske marked. Jeg vil derfor høre, om der er noget vi kan gøre, eller om vi bare må indse, at vi dummede os da vi valgte navn? Det virker ikke til At det andet firma selv vil tage ansvar, men vi vil jo nødig skulle til at skifte navn på dette tidspunkt. Håber der kan findes en løsning på problemet. På forhånd tak.
Venlig hilsen
Jeppe Peterse

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)