Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en tolv årig dreng mangler 9$ til at købe et domæne for (hjælp mig)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i hvert fald ikke din alder, som gør, at du ikke har adgang til din bankkonto.

Det finder du nok en løsning på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 09:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Langbager.

Jeg vil mene, at hvis det er hemmeligt over for sine forældre, at man ønsker at tjene penge så skal man bare lade være. Det skal da ikke være hemmeligt for sine forældre og du bliver nød til, at sidde at såkaldt "tigge" for 9$.

Syntes nu du aligevel skal snakke med dine forældre om de 9$, da jeg ikke tror du får noget positivt ud af, at skrive herinde. Tværtimod.

- Kevin Hansen

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vend dem om. Tilbyd en hurtig online service du kan gøre for nogle for $10 og lad dem betale igennem paypal.

Eksempelvis:

Tilbyd oprettelse af profil med link hos 10 danske hjemmesider for $10.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Med det netværk af kunder som vil have slået græs vil min anbefaling være at få en af dem til at betale dig med paypal i stedet for kolde kontakter.

Så løser du dit problem kombineret med at du vil kunne segmentere dit allerede eksisterende kundenetværk op i folk som kan betale med paypal og folk der traditionelt betaler med dansk valuta.

På den måde kan du samtidig få opbygget en konto hos paypal såfremt du skulle få flere gode idéer der kræver betaling udenom dine forældre

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan IKKE have en Paypal-konto som 12-årig.

2.1 Valgbarhed Hvis du skal bruge vores tjenester skal du (i) være bosiddende i et af de lande, der fremgår af siden PayPal i hele verden, (ii) have fuld juridisk kapacitet til at indgå en aftale og (iii), hvis du er en privatperson, være mindst 18 år.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og børn under 13 er ikke på Facebook ....

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Når Langbager er 20, så er han millionær.

det et fandeme gå på mod at ville starte i den alder

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Langbager! 

jeg vil meget gerne i kontakt med dig da jeg har et par spørgsmål som jeg håber du vil svare på :-)

Kontakt mig venligst her: Kasperthomsen@outlook.com

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man ser bort fra reglerne omkring det ikke er tilladt at have en paypal konto når man er 12 år gammel, så er en mulighed for dig at oprette en Eovendo profil hvor du bliver betalt et lille beløv for at se reklamer online, se nogle reklamer dagligt og tjen penge, du tjener ca. 2-3 kr. om dagen som bliver udbetalt ugentligt til f.eks. til paypal konto. Med lidt hovedregning vil det tage dig en lille måned at tjene de $9. Det er ikke det hurtigste måde men den virker.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)