Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg på rette spor feedback til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet siden ditfiskegrej.dk, og er igang med SEO delen. Håber at i vil tjekke siden og komme med feedback om jeg er på rette spor? :)
Alt kommentar ønskes.

PS. Det er muligt med indtjening på siden ved tilmelding affiliate program
Mvh.
Ditfiskegrej.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Med hensyn til SEO er det en god idé at få skrevet mere tekst til produkterne. Det er egentlig også for kundernes skyld.

Når du har lavet en søgeordsanalyse, ved du desuden mere om, hvad folk søger efter, når de leder efter fiskegrej. På den måde kan du få skrevet nogle lange gode guides, hvor søgeordet indgår naturligt. Dvs. at du skal skrive en god tekst, som gør kunden klogere. Den slags bliver belønnet i Google.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Hans,
Hvor kan jeg lave søgeordanalyse bedst er det google keyword?

Mvh. Edin
Ditfiskegrej.dk
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg savner nogle trust signaler. Altid godt med en fysisk adresse, fotos af medarbejdere, facebook gruppe, trustpilot. I den forbindelse tilmeld dig google places.
Hvis du skal ranke i Google, så er det desuden vigtigt at du får links til din side

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Mange mange tak. Hvad mener du med links til siden? Mener du at jeg skal have links til min side ud på andre sider så folk kan komme ind på min side den vej?
Jeg vil prøve på at få styre på dine gode forslag.
Hvor skal adressen, personlige erfaringer, billeder af medarbejder placeres, er det godt nok at det ligger under "om os"?

Mvh. Edin
Ditfiskegrej.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fiskegrej:
Hvor kan jeg lave søgeordanalyse bedst er det google keyword?

Her får du i hvert fald rigtig mange forslag til gode søgeord. Personligt bruger jeg et ekstern program sammen med Google Keyword Planner, da det giver mig langt bedre mulighed for at vide, hvor jeg bruger min energi bedst.

Jeg giver desuden Christopher Hofman ret. Det er også rigtigt, at du skal have links til din side. Men det er nu også lettere at få, hvis du får skrevet noget brugtbart indhold til dine besøgende. Jeg tænker, at du har masser at fortælle folk om at fange fisk. Gode råd osv. Desuden kan du også gæsteblogger på relevante fiskesider. Det er også muligt, at du kan få nogle af disse sider til at anmelde dine produkter. Du kan prøve dig frem.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin,

Gør det i Om os, men ellers kan du se på hvad andre websites ellers gør for at vise at de er en butik med levende mennesker bag.

Du skal have links til din side fra andre websites. De bedste links du kan få er relevante links som f.eks. fra sportsfiskeren.dk, blogs om lystfiskeri, lystfiskerforeninger etc. Det du kan gøre er:

1) gå til opensiteexplorer.org og indtast din konkurrents URL og se hvor de får links fra. 

2) Udpeg om du også kan få links fra nogle af disse sites og kontakt sitet

Der er forskellige linkbuilding strategier. Nogle af de mest gængse er broken link building, gæsteblogs og ovennævnte (reverse engineering). Hvis du ved en masse om fiskeri så bør du også helt klar lave en blog på sitet, hvor du skriver om emner som kan skabe links. Vær opmærksom på at du kun får links hvis 1) dit indhold er en unik ressource, som virkeligt hjælper eller underholder en gruppe, og 2) at du sørger for at bede om links fra dem som linker til lignende sites.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en hurtig en. Din slider med en gratis ting siger "Husk at vælg et gratis ting". Det er en gratis ting. Jeg kløjes selv fra tid til anden i en og et, og bliver gang på gang dunket i hovedet af kæresten over det, så er ved at være lidt skadet når jeg ser det. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale dig at få tekster på dine kategorier. Det er oftest meget let at lave en god beskrivende tekst på kategorier, som først og fremmest gavner kunderne og derved også Google.

Bare husk at skrive til kunden - Ikke til Google. Skriver du til dine kunder, på et "sprog" de forstår og selv taler, så rammer du automatisk de "keywords" du ønsker at blive fundet på.

Håber svaret kan bruges. Held og lykke med shoppen.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt,
Har det været succes med viabill?
Jeg er selv ved at lede efter god betalingsløsning, da jeg kun har paypal.
Mvh. Edin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)