Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook gruppe med 50k likes.. Ikke alle for vores opslag ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi har en facebook side med 50k likes.. men når vi laver et opslag kommer det måske kun ud til 11k? Nogen derved hvordan vi kan få det ud til alle 50k?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

der er vel 39000 der ikke gider og se på det ? eller har jeg misforstået

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal ud til resten, så skal du betale Facebook for at promovere opslaget. 

Alt om boligfornyelse på https://utroligbolig.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ved at betale Facebook penge for at få dit opslag ud. Det er helt bevidst at systemet bag ikke gør det muligt at nå ud til alle. Det er deres forretningsmodel. Faktisk har der lige været en artikel i sidste nummer af bladet Markedsføring, at vi nu kun er nede på få procent "organiske" visninger, altså at man kun kan nå ud til få procent, hvis man ikke vil betale for det.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Laasekongen:

Hej, vi har en facebook side med 50k likes.. men når vi laver et opslag kommer det måske kun ud til 11k? Nogen derved hvordan vi kan få det ud til alle 50k?

Det har med at gører at som andre også siger:

1) for at facebook "tvinger" folk til at købe annoncering
2) fordi at facebooks algortime over hvad den viser af indhold er baseret på folks interesser. Det facebooks algoritme kan ses skaber større engagement (likes, kommentarer, clicks osv. - mere om det her: http://blog.bufferapp.com/understanding-facebook-news-feed-algorithm ), vises mere på de enkeltes væg.

Håber det hjalp lidt. 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mig bekendt, så tager alle der har svaret her fejl. Årsagen til at "kun" 11k ser din besked er fordi det ikke er alle som har bedt om og få info.

Facebook lavede en update for noget tid siden, som gjorde at det ikke længere var nok og "like" en side, men man skulle også trykke på "tilmeld mig til updates" knappen.. Så det kan fint nok være du har 50k likes, men det er kun 11k der har sagt ja til at vil se updates.

Det er self også muligt jeg tager fejl, men jeg er ret sikker på det er derfor.

Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Som "projektmageren" skriver grundes dette at Facebook har ændret i deres algoritme - afhængigt af hvor mange der integrerer med dit opslag samt tidligere opslag, vil det afhænge af hvor mange dit opslag når ud til.

Det er derfor vigtigt at skabe indhold der passer til dit publikum på siden for at de integrerer mest og bedst muligt, så du når ud til flere mennesker.


Mvh.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

emcct:

Mig bekendt, så tager alle der har svaret her fejl. Årsagen til at "kun" 11k ser din besked er fordi det ikke er alle som har bedt om og få info.

Facebook lavede en update for noget tid siden, som gjorde at det ikke længere var nok og "like" en side, men man skulle også trykke på "tilmeld mig til updates" knappen.. Så det kan fint nok være du har 50k likes, men det er kun 11k der har sagt ja til at vil se updates.

Det er self også muligt jeg tager fejl, men jeg er ret sikker på det er derfor.

Den knap du tænker på ligger ved siden af Like-knappen og hedder i den danske version [Følger].

Som standard er den aktiveret, og skal derfor aktivt vælges fra.

Mvh

Fredskov

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

emcct:

Mig bekendt, så tager alle der har svaret her fejl. Årsagen til at "kun" 11k ser din besked er fordi det ikke er alle som har bedt om og få info.

Facebook lavede en update for noget tid siden, som gjorde at det ikke længere var nok og "like" en side, men man skulle også trykke på "tilmeld mig til updates" knappen.. Så det kan fint nok være du har 50k likes, men det er kun 11k der har sagt ja til at vil se updates.

Det er self også muligt jeg tager fejl, men jeg er ret sikker på det er derfor.

Du tager fejl, man skal betale for det! Desuden skal ens følgere være aktive. De skal altså synes godt om, kommentere eller dele opslag, hvis man skal blive ved med at modtage opslag fra virksomheden man følger. Det er ikke noget man skal gøre hver gang, men blot en gang i mellem.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 25
Fra  maxer.dk Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er, at dine fans ikke har været engageret nok - det være sig likes, kommentarer, delinger, klik på billeder osv. Det tolker facebook som at de ikke er interesseret i jeres indhold, hvorfor de efter gentagne eksponeringer uden engagement, ikke længere får det vist.

Gennemsnitligt på tværs af alle facebooksider, vises en post til blot 16-20% af sidens fans. Det passer altså godt med din egen erfaring. Sagen er dog, at hvis du driver en facebookside godt, vil du opleve fanpenetrationer op mod 70%.

Dit fokus bør altså ligge på at skabe mere involvering gennem bedre indhold. Indhold som er sjovt, lærerigt, spændende osv. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)