Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger værtshus/bar der kan lejes til privatfest.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften fortæller, er jeg på udkig efter en bar/bodega/værtshus som kan bookes til en privatfest, nærmere bestemt en 3x30 års fødselsdag.

Der forventes minimum 60-70 gæster, og datoen er fastlagt til den 15/3. Vi (jeg er den ene af de tre fødselarer) forestiller os en uformel, hyggelig fest hvor folk kommer og drikker og hygger det meste af natten.

Mange barer tilbyder at man kan låne deres førstesal frem til klokken 23, hvorefter der åbnes op for stedets øvrige gæster. Det vil vi gerne undgå, og er derfor på jagt efter et sted hvor vi "kan være os selv" hele natten.

Vi har ikke noget imod at betale lidt i leje, men har ikke lyst til at betale et megahøjt lejebeløb hvis vores venner samtidig forventes at betale normale barpriser i baren.

Nogen der har forslag til potentielle steder?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.google.dk/search?q=festlokale+k%C3%B8benhavn&oq=festlokale+k%C3%B8benhavn&aqs=chrome..69i57j0l5.1930j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro mig, jeg har siddet og googlet i flere timer nu.

Festlokaler (som du linker til) er som udgangspunkt ikke det vi leder efter, da de fleste er både dyre og charmeforladte. Vi vil meget hellere finde en lille hyggelig bar/bodega som er villig til at holde en lukket fest kun for os.

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg har send dig en privat besked :)

Mvh 

Matias Svensson

Tilmeldt 28. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  msp service Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kørte forbi crazy daisy i Roskilde i dag og der hang et stort banner at man kunne holde privat fest der hvis man ønskede..

Men om man kan booke det hele aftenen/natten osv aner jeg ik.

Men er da til at ringe og høre dem

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Beklager, men jeg glemte at skrive i mit oprindelige indlæg at det sted vi leder efter skal ligge i København... Derudover er Crazy Daisy dog nok også lige lovlig stort til en fest for max 100 mennesker.

Men tak for forslaget ellers :)

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mathias,

Prøv lige at smide en mail til ms@drinkster.dk. Hos Drinkster.dk kan vi muligvis hjælpe med noget lignende :-)

Henvis gerne til den her tråd.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)