Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide, men indtjening?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg syntes selv, jeg har fundet på en god ide, og starter på selve hjemmesiden om et par uger.. Problemet, er at jeg ikke helt ved hvordan jeg skal kunne tjene penge på min hjemmeside? Hvis jeg kommer til at have mange besøgende på min side. 

Hvordan tjener hjemmesider som indkast.dk, bold.dk osv penge? Jeg ved de har en del reklamere fra bookmakers osv.

Så mit spørgsmål er, hvis man har en hjemmeside med mange besøgende, hvordan kan jeg tjene penge på den? Jeg kommer ikke til at sælge produkter, det er en sport hjemmeside vi har med at gøre her :)

Håber på i kan give mig et svar, da jeg er total uerfaren indenfor at være selvstændig.

God jul! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor mener du det er en god ide, hvilke kriterier har du opsat som opfylder at den får mærkaten en god ide fra din side af?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :


 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får mange besøgende, kan du nok tjene penge på bookmaking. Stort set alle (hvis det ikke er alle) bookmakerne har affiliateprogrammer. Dvs. at hvis nogen tilmelder sig til f.eks. Unibet gennem din hjemmeside, så tjener du penge på dem. Som jeg lige husker Unibets program får du endda penge fremover, når brugeren oddser hos Unibet.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare glem det lige nu og fokusere på at få en masse besøgende. Du kan altid konvertere dem til $$ senere.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Brug din tid og energi på at lave den bedste, mest oplysende og involverende side om din specifikke sportsgren. Hvis der er lille, skal du måske allerede nu tænke internationalt og blive samlingssted for sportsgrenen world wide.

Når du er blevet ekspert på området kan du konvertere mange besøg og ekspertviden til penge. Måske. Hvis ikke, så har du bare ved at være aktiv fået en masse erfaringer og kontakter, der senere kan konverteres til penge.

kh

Mogens

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, bookmakerne har affiliate aftaler, også gode aftaler, men det er næsten umuligt at få signet folk op, da de fleste allerede har lavet en konto. For 10 år siden var det en guldgrube for bettingsites, men nu har siderne svært ved at tjene penge, blandt andet fordi at bookmakerne har skåret i %erne. 

Så er nok ikke det bedste sted at satse på. 

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remy:

Bare glem det lige nu og fokusere på at få en masse besøgende. Du kan altid konvertere dem til $$ senere.

Det bedste råd er helt klart fra Remy. :D

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)