Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Vi mangler kunder til vores webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I dejlige Amino'er! Min partner og jeg har startet et gamehosting firma og har problemer med at få gang i salget.. Vi har kun et par få kunder som er kommet igennem familie/venner.

Og kører med meget lave priser. Udover det så kører vi pt med 75% rabat på alle vores produkter, men har utrolig svært ved at presse os ind på markedet.. Jeg ved godt (eller er ret sikker på) at der er en del om udbuddet, men jeg mener at vi kan yde en bedre support og service da vi selv er udannede indenfor faget IT.

Vi søger generel hjælp til idéer om hvad vi kan gøre for at få skaffet den "trust" som skal til for at kunderne kommer og bliver.
Indtil videre har vi prøvet at:

Give en masse game servere væk (Ingen held der, folk bliver grådige og bruger ikke tingene)

Sponsorere communities, hvor de skal skaffe 2 kunder per server de har om måneden. (Ikke den store held der heller)

Lavet opslag på et par forums.


Jeg har selv tænkt over hvad man kan gøre ved det, og har nu selv nogle idéer som jeg også gerne vil have jeres mening om:

Man kan give et par gratis gameserver koder til gamestop/fona som de kan give væk når en person har købt det spil hvor serveren nu kan bruges?

Starte noget affiliate

Alle idéer er velkomne og håber på at få noget debat omkring det.

Mvh. Frederik - God jul! 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange om buddet der hvor i kommer ind, men i skal positionere jer anderledes end bare "prisen" det vil dræbe jer i sidste ende - for service koster, og hvis i vil opretholde bedre service end andre så skal der penge ind.

Men i kan med fordel arbejde med:

- Blive turnerings sponsor
- Afvikle egne turneringer, med servere som præmier
- Blive team/clan sponsor for større team, så vil der kommer nyheder om det
- Hooke jer op med event organisers feks. SLAP, Copenhagen Games
 

Osv osv osv 

Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 108
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

http://qlixhost.eu/

Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 108
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det ville hjælpe hvis i fik dansk hosting lavet noget reklame hos f.eks de unge gamers facebook gruppe, minecraftforum.dk og sådan nogen steder der plus brug nogen penge på noget facebook reklame.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange besøg har I, i snit pr. måned? Og hvor mange af dem bliver til et salg, så kan jeg hurtigt give et bud på hvor I bør sætte ind.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig vælge en side som ikke er på dansk ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget interesseret i en gameserver, men har ikke fundet host endnu, og i kunne da være en mulighed, plus jeg kan mok godt få noget reklame ind på en hjemme der vidst bliver startet op i januar :)

Du er velkommen til at skrive tilbage evt her, eller på mail :)

- Peter.

Mail: Peterktrankjaer@gmail.com

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin - Vi har muglighed for Dansk hosting, problemet er dog DDoS det er noget som vi arbejder på at få en løsning på, men det er noget man ikke rigtig kan stoppe.

- Lige facebook gruppen 'Unge Gamere' vil ikke have reklame/spam på deres side. Vi har prøvet at tage kontakt til dem men der sker ikke ret meget.

- Facebook reklame kan være en god idé! Det vil vi kigge nærmere på.

@MOAA - Vi har ca. 200 unikke besøg om måneden(De sidste 2 måneder). Og det er tæt på ingen som køber et produkt..

@Tegningersombidrager.dk - Vi prøver at ramme hele europa og ikke kun Danmark. Derfor er siden på engelsk, vi har bla. en server i Paris og Tyskland.

@PeterKnude - Jeg sender en mail iaften eller imorgen når jeg lige får tid!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)