Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop: På udkig efter et e-mail opfølgningssystem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er på udkig efter et automatisk e-mail system til min Prestashop.
Systemet skal sende e-mails ud efter ca. 2 uge, og opfordre til "liks" på Facebook, anmeldelser på trustpilot ect..
Jeg er i min jagt faldet over AfterMail (http://addons.prestashop.com/en/advertising-marketing-newsletter-modules/8299-aftermail.html) og vil høre om der er nogen der har erfaringer med dette system eller andre?

De bedste hilsner
Jan 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her...

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig INGEN der har erfaringer med dette?

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Har du overvejet Mailchimp i stedet? Kan se at der findes et plugin til Prestashop. 

Der er en mulighed der hedder autoresponders som jeg tror kan hjælpe dig med din opgave.

Vi bruger selv mailchimp til Nyhedsbreve i vores dandomain shop. Det er let at gå til, og der findes et hav af vejledninger etc.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Jeg så lige dit indlæg. Vi er forhandlere af et skandinavisk udviklet Marketing Automation system (eMarketeer), som indeholder følgende funktioner:

  1. Håndtering af nyhedsbreve: Opsætning/design, udsendelse, tracking af åbningsrater, bounces, klik-rater mm.
  2. Formularer & undersøgelser: Opsætning af specifikke formularer, som efterfølgende kan integreres på en hvilken som helt side (integration til CMS). Desuden integreret survey tool til analyser.
  3. Facebook marketing: Plug in til Facebook, så hvilket som helst budskab kan udgives på virksomhedens Facebook side direkte via eMarketeer
  4. Landing pages: Mulighed for at oprette kampagnesider, undersider, statiske sider mm uden at skulle involvere eksternt webbureau
  5. Automation: Mulighed for at sætte automatiske flows op, så eksempelvis kunderelaterede aktiviteter, genererer en ny handling.
  6. Mobil marketing: SMS modul som sikrer at din kommunikation understøttes mobilt
  7. Web monitor: Få besked når dine kunder besøger din hjemmeside og find ud af hvilke sider, de besøger

Alle ovenstående funktioner ligger i et og samlet værktøj, hvor data er integrerbart med flere end 200 andre systemer. 

Lyder ovenstående som funktioner, der matcher dine behov, laver vi gerne en uforpligtende online demo for dig.
Med venlig hilsen
Jesper Johansen
Mobil: 2220 1975
Marketing Management
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Vi har en glimrende integration med Prestashop.

Vores system kan automatisk lave de ting du anfører.

Kim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)