Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lanceringen skal gå godt! www.mcgear.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg står over for at skulle lancere mit første projekt, og uanset hvor flot og gennemført en hjemmeside jeg har lavet, så har jeg jo åbnet en flot butik midt på en mark, og der er ikke nogen der ved det findes.

Jeg ved at adwords er en glimrende vej at gå men ud over det søger jeg råd til at få sendt min webshop ud blandt folk. De kanaler man kan tænke sig til, med facebook og forumindlæg de rigtige steder. Hvis vi tænker ud over dem så kunne jeg godt tænke mig en debat og få foreslag til hvad i har gjort for at få en steady strøm af visninger (og salg).

Jeg har www.mcgear.dk og vi har haft 30-60 visninger om dagen, men nu hvor vi har sat betalingssystemet op ON så vil vi gerne stige så meget som muligt, da det forhåbentligt bliver lig med salg. Konverteringsrater er en anden snak som jeg ser frem til at have i fremtiden ;)

Fyr løs, alt er velkomment!

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Cool side, den ser godt designet ud og enkelt og meget overskuelig.

Mht. Markedsføring, kan jeg kun anbefale du tester noget forskelligt. Hvis jeg var dig ville jeg som du selv nævner finde ud af hvor mine potentielle kunder er, Mc forums o.lign er nok et godt sted at starte. evt. lav en konkurrence hvor du giver noget udstyr ud ell. lign. hvis folk liker din fb side og invitere 3 eller flere som også elsker MC. Da der lige nu er vinterpause er det jo nu her folk gerne vil ud og købe nyt udstyr, måske smide annoncer på DBA på noget af dit udstyr, for at øge besøgstallet. 

Brug dit eget personlige netværk, du må da kende nogle stykker som har en MC, send dem en besked på facebook, hvor du fortæller om dit nye projekt og at du har DK's billigste priser på kvalitets udstyr.

Når sæsonen begynder kan du tage til de forskellige Mc træf og evt. give en rabat til dem der er der, eller få en snak med så mange som muligt og på den måde sprede budskabet.

Det er lige hvad jeg kan komme i tanke om på stående fod, men ja, vær kreativ og prøv noget forskelligt af, og se så hvad der giver bedste resultater, og brug det for fremtiden.

btw, priserne og kvalli ser godt ud, så du får nok også mig som kunde på et tidspunkt :)

Held og lykke med siden! 

Nichlas Hansen

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)