Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man få fat i en god sælger når Amino er ikke så iværksætter-venlig længere :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Copenhagen International Food Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 8 person

Amino har fået nok af alt det gratis og nu vi den gerne have at du betaler noget for noget. Fair nok. Eller hvad?

Ellers søger jeg en sælger og du må gerne give beskeden videre, hvis det ikke er dig der kan det.

Jeg sætter også pris på foreslag omkring andre fora, hvor man kan kommunikere uden at betale.

Med venlig hilsen,

og, god weekend.

Halil Philip

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Du kan jo prøve gul og gratis!:-) 

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Copenhagen International Food Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Hvor er du bare skarp... Har du fundet dit job i gul og gratis også ;-)

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Halil,

Måske en idé at skrive hvad denne sælger skal sælge :-)

Held og lykke med din søgen (iøvrigt flot og enkel side du har fået sat op) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

isparta:

Amino har fået nok af alt det gratis og nu vi den gerne have at du betaler noget for noget. Fair nok. Eller hvad?

Ellers søger jeg en sælger og du må gerne give beskeden videre, hvis det ikke er dig der kan det.

Jeg sætter også pris på foreslag omkring andre fora, hvor man kan kommunikere uden at betale.

Med venlig hilsen,

og, god weekend.

Halil Philip

Det er ufatteligt som folk som dig har ondt i røven over, at andre tjener penge på deres virksomheder/projekter!? Hvor mange penge tror du, at Thorborg efterhånden har skudt i Amino? Skal vi gætte på en "mindre" formue? Og så forventer du, at alt skal forblive gratis? Skal din kommende sælger så også arbejde gratis?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man vælger at investere de 99 kr. i at finde en god sælger

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halil,

Hvis du har et godt netværk, så prøv på Facebook og Linkedin. Husk at lav et seriøst opslag, hvis du gerne vil have seriøse ansøgere.

En supersælger skal nok søge lige præcis dit job, hvis der er gode indtjeningsmuligheder for jer begge to.

Held og lykke med det!

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Copenhagen International Food Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Sean. Hvis du så min hjemmeside, så har du en idé om hvad jeg arbejder med. Jeg søger en BtB sælger, som ikke skal bruge hele sine 37 timer for mig. Jeg selv står for en del salgsarbejde også, men der skal flere krafter til. God weekend.

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Copenhagen International Food Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

E.Soendergaard:

Husk at lav et seriøst opslag, hvis du gerne vil have seriøse ansøgere. En supersælger skal nok søge lige præcis dit job, hvis der er gode indtjeningsmuligheder for jer begge to. Held og lykke med det!

Mange tak for dit indlæg. Det giver mening. God weekend...

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Har tidligere set en gruppe på facebook for arbejdssøgende og faldt over denne side:

https://www.facebook.com/careers?fref=ts

Og fandt også gruppen:

https://www.facebook.com/groups/255268060889/?fref=ts

Angående linkedin, så koster det vidst 1500kr for at få sit opslag lagt op. Du betaler for et antal visninger ude i højreside af linkedin m.m. Kan følge hvor mange der ser jobopslaget og hvor mange der ansøger.

Det har givet nogle gode ansøgere til der hvor jeg arbejder og lykkedes efter få samtaler, at få den (for forhåbentlig) rigtige til jobbet.

Så efter min mening er pengene givet godt ud!

Alternativt: Så tilbyd jobbet til en af de sælgere, som ringer til dig. Jeg har fået 4 job tilbud i de 15 måneder, som sælger, og valgte at sige ja til et af dem.

Tak og du ønskes også en rigtig god weekend

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)