Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en webshop i Smartguy's størrelse.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er ved at kigge på at starte min egen webshop op og har ingen idé om hvad sådan en med de forskellige features egentlig vil koste mig. Så derfor lad os tage udgangspunkt i en webshop som Smartguy's med de samme features, online betaling osv. Hvad vil sådan en komme til at stå mig i lige fra programmeringen, webhotel samt betalingservice?
God søndag ! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartguys webshop har vist en ganske almindelig størrelse - det er bare godt brandet.

Der er mange her på Amino som lægger tilbud på webshops med nogle standard opsætninger der bl.a. Indeholder integration til gateways. Det er til priser mellem 1.000 og 6.000 (deromkring i hvert fald).

Jeg kender ikke deres produkter, men så er du da i gang

Men du skal selv finde ud af PSP og indløsningsaftale som din webshop skal integreres op imod. Det er så en udgift der ligger uden for selve webshop udviklingen (forvent et par tusinde i opstart afhængigt af hvilke kort du vil tage imod).

Og så er der selve hostingen af din webshop - nogle af dem der tilbyder de førnævnte løsninger har også hosting med i tilbuddet, andre anbefaler typisk en udbyder som de er vant til at arbejde med/på.

Alternativt kan du kigge på at hyre en freelancer eller et webbureau til opgaven. I alle tre tilfælde vil der være forskelle på både pris, service og det endelige resultat.

Personligt var jeg nok gået efter et webbureau - det er typisk lidt dyrere, men deres samlede løsninger indeholder typisk noget meget værdiskabende i forhold til markedsføring, partnere og sparring.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen webbureauer der kan anbefales som er gode og pålidelige?

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan hjælpe dig med at levere webshop, betalingsgateway osv - alt du skal bruge for at etablere en shop. Hvad enten den skal være stor eller lille.

Kontakt mig gerne hvis du vil have et uforpligtende tilbud :-)

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er andre som kunne være interesseret i opgaven så smid en PM. Lad os tage udgangspunkt i et produkt som smartguy med alle de samme features osv. Dog vil jeg have det let og tilgængeligt at skifte/tilføje produkter (Billeder,tekst,sætte dem i de forskellige kategorier) og skifte eventuelle banner/reklamer ud. Håber at høre fra interesserede

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Se vores referencer på zoomco.dk. Vi kan hjælpe dig.
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke sende dig en PM.

Men jeg vil meget gerne hjælpe dig med en shop.

Skriv endelig til mig på jeppe@billigmagento.dk :)

Så finder vi ud af noget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esco!

Prøv at hive fat i Ebbe Ankerstjerne - Onlinefabrikken.dk. Har er utrolig dygtig, og super rar at arbejde sammen med!

-Kristian

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

SmartGuy er en af Danmarks største webshops, og er igennem årene blevet optimeret i hoved og r*v, af en række af de klogeste hoveder indenfor SEO og konverteringsoptimering. Så at benytte SmartGuy som eksempel er nok en dårlig idé. Her taler vi om en webshop som uden tvivl har kostet mange millioner kroner i udvikling.

Når det er sagt, så er der masser af mennesker her på Amino som kan sætte en god og professionel webshop op for dig, for et noget mere overkommeligt beløb.


Mine råd før du takker ja til et tilbud:

- Lav en kravspecifikation der er så detaljeret som overhovedet muligt. Her snakker vi ikke tre sætninger, men ALT hvad du har af krav og forventninger til det der skal leveres. En god udvikler vil selv komme med feedback, og påpege ting der bør tilføjes i kravspecifikationen, hvis du har overset noget.

- Vælg en webshop-platform der gør det muligt at skifte leverandør. Der findes en del webbureauer som har udviklet deres egen webshop-software. Det betyder at de er de eneste der kan opdatere og vedligeholde systemet. Hvis virksomheden lukker, eller I af en eller anden grund bliver uenige, kan du risikere at skulle starte forfra med en helt ny shop andetsteds.

- Et tilbud kan også være for billigt. Det er ikke unormalt at folk på Amino tilbyder at sætte en webshop op for få tusind kroner. Da selv en simpel webshop nemt tager 50-100 timer at sætte op, hvis det skal gøres ordentligt, siger det sig selv at det er et meget skrabet produkt du får hvis du bare går efter det billigste.

- Kig på referencer. Hvis webbureauet har sat andre webshops op som ser professionelle og tiltalende ud, så kan de sikkert gøre det samme for dig.

- Som Dan også skriver i sit indlæg; En webshop består af mange delelementer der skal være på plads. Udover selve webshoppen skal du også have styr på hosting, indløsningsaftaler, betalingsgateway, evt. ekstern søgemaskineoptimering og AdWords-kampagner.

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Info du kommer med. Det meste af der var der tænkt på men du havde nogle guldkorn. Når du siger jeg skal være sikker på shoppen ikke er låst til 1 udbyder. Hvordan gør en som mig der ikke har forstand på hjemmesider så dette? Jeg bestiller jo groft sagt bare en hjemmeside og regner da med at få noget som jeg kan gøre med hvad jeg vil.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)