Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du (ekstra) når du går til frisøren?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mulighed for on-line booking har været afgørende for mit valg af frisør.

Gode råd om hvordan håret kan sættes på forskellige måder til hverdag, fest eller sport. Så vi har noget nyt vi kan lære veninderne.

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

På landet er vanerne noget anderledes end i byen, mange i byen shopper frisør som alt muligt andet. På landet er det mere normalt med samme frisør i mange år.

Fordelen som også kan være ulempen på landet er ens omdømme, snakken går hurtigt, så hvis rygtet siger : hende den nye frisør er alt for dyr eller andet negativt er det en svær start. Men et godt ry fra starten virker på sammen måde bare positivt.

Jeg ville starte med nogle vilde opstarts tilbud for at få folk i butikken, for er de der først er de fleste også efterfølgende kunder. Feks. Gratis klip hele uge 45 eller noget i den stil. Det er sikkert også billigere end annoncer i lokal aviser der ikke giver en skid.

Og så ellers støtte lokal sporten plejer at virke godt, mange gør meget for at støtte lokalt hvis de støtter tilbage.

Og Så online booking bruger jeg selv meget.

Mvh. Mikkel

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

De unge herre i dag benytter ofte voks til dagligt, og jeg tror måske en lille bøtte voks (10-20ml) ville vække glæde i ved de fleste.

Det ville ihvertfald glæde mig, og få mig til at komme tilbage :) 

Mvh
Asger Emborg

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes der er kommet mange gode ideer. Her er mine tanker:

- kom ud i lokalmiljøet- involvér jer! F.eks. er kommunalvalget om hjørnet. Hvad med at lave et alternativt valgmøde hvor man gratis klipper politikere mens folk kan stille spørgsmål til dem  (med titlen "Skal vi leve af at klippe hinanden")
 

- hvad med at tilbyde at klippe hele det lokale fodboldhold som en gimmick og så give dem rabatkuponer de kan give til deres partnere (eller forældre hvis det er små drenge)

Den slags skal nok komme i lokalbladet, især hvis I er gode til lige at få skrevet lidt ned om det selv.

Personligt har jeg skiftet frisør fordi hun talte FOR meget om alt muligt og ingenting (primært det sidste) og fordi hun hele tiden stillede produkter frem foran min næste som hun syntes jeg skulle købe. Giv gerne i stedet små vareprøver, det bliver ingen stødte over. 

Held og lykke med det hele

Caroline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt fodmassage ku være rart ?

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

SMS som husker at man har en tid kl. 13 tæller mere og mere - tror jeg...

- men også mulighed for at tilmelde sig et system så man får en SMS "om at det snart er tid til at blive klippet igen" - tror jeg vil tænde hos mange...

- en eller anden form for massage som tillægsydelse vil helt sikket også tælle hos mange. Hvad med at lade prisen være incl. 4 minutters massage i forbindelse med klipning, lad kunden vælge mellem "hovedbundsmassage" "ansigtsmassage" eller "skulder/nakke massage" - bare 4 minutter vil gøre underværker på de fleste, og vil opfattes som en super service...

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

- Vejledning og anbefalinger til hvordan håret kan sættes - og så er der jo mulighed for mersalg, hvis der anbefales noget voks eller andre hårprodukter

- De to frisører hvor jeg har følt den bedste service, var hvor jeg kunne få en sodavand eller en øl. Det var ikke billige frisører, men man følte virkelig, at man fik en god behandling; som at komme ind i folks hjem, når man bliver spurgt "Vil du have noget at drikke? Cola? En kold øl?"

- Ikke alt for meget snak. Det er fint at spørge til, hvad man laver til hverdag, men jeg gider ikke at høre om din onkels søsters hund 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fedt med så meget respons, og der er rigtig meget af det vi vil tage til overvejelse. Det er dejligt med alt den hjælp fra jer alle!

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperNR:
Det er fedt med så meget respons, og der er rigtig meget af det vi vil tage til overvejelse. Det er dejligt med alt den hjælp fra jer alle!

Der var engang (måske stadig) en frisør i Helsingør bymidte der var kendt af alle... han var spøjs, så spøjs ud og komplimenterede alle damerne OG mændene :)

Det jeg bedst husker var at man ALTID fik et glas boblevand ved ankomst - det fik stemningen ned på et plan hvor alle kunne hygge sig uden at sidde og være stramme i masken.

Tror en velkomst drink (evt. god øko huice eller lign) og en lille skål snacks faktisk kan gøre meget hvis alt det andet er i top. Vi elsker jo at hygge...

:o)

Held og lykke.

Sue

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til vin, bobler eller håndværker øl på en fredag, så kan der jo være problemer rent lovmæssigt med udskænkning? Eller hvad når det er "gratis" eller med i prisen?

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)