Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed omkring odds

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg er en ung gut på 19 år - Der går på Handelsskole, som 2.g'er.
Det betyder så at vi skal til at finde på et produkt, gerne innovation ind over det. Da det jo er innovations linjen jeg går på.

Jeg har tænkt lidt forskelligt og taget mine egne fritidsinteresser indover det, samt hvordan man kunne løse forskellige problemer i samfundet.
Men synes ikke rigtig jeg kan komme på noget. 

Dog har jeg lidt erfaring med odds, faktisk en del.

Jeg går meget op i odds. Har stor viden inden for de ligaer jeg spiller.
Udover det har jeg min egen side på facebook, med små 700 "likes". Hvor der dagligt bliver smidt spil ud.
I forhold til mine private spil, altså det jeg selv spiller. Har jeg på de første 10 måneder et solidt overskud på 138.524,- og måske gået over og blevet det nogen kalder en "heavy better"
Ihvertfald har jeg en lærer der invisterer lidt i mig, som skyder nogen penge i mig. Og efter 1 måned, deles overskuddet.
Jeg kørte sidste år med et overskud på lige under 100.000,-
På hver kamp bliver alt tjekket. Har styr på alt før der spilles samt jeg ikke bare spiller for at spille. 

Og som nogen af jer sikkert også tænker nu, kan jeg fortælle at jeg ikke er ludomand.
Jeg har styr på mine spil.
Er ikke bleg eller lyver for mine nærmeste om hvad jeg spiller.
Spiller KUN det jeg har styr på.
Det er en nem måde for mig at "tjene" penge på.
Da folk hellere end gerne vil investere i mig.

Men nok om ludomani, det er ikke det som er pointen her.

Ville hører om nogen af jer, har en ide til hvordan jeg enten kunne få noget innovation eller få startet noget op omkring odds?
Håber en eller flere af jer kan hjælpe.

Vh. Mikkel 

Fra Skanderup
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Fra  BilligFlash.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tænker jeg at du da kan "sælge" dine forslag. Lave en abonnements ordning, hvor folk kan tilmelde sig og få dine spilforslag.

Du kan selvfølgelig også lægge dine spilforslag gratis op også tjene penge ved at være affilliate ved de forskellige spilleselskaber. Men det kan også være en blanding af de to - mulighederne er mange.

Jeg har sendt dig en PM 

Fra Skanderup
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Fra  BilligFlash.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Krogh Iversen:
Jeg har sendt dig en PM 


Der var jeg så lige en tand for hurtig... Udover at det selvfølgelig ikke hedder PM, men PB, så kan jeg se at du ikke tillader det.

Har du en mail hvor jeg kan kontakte dig? Du kan eventuelt sende den i en PB til mig. 

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel. 

Du kan sende en PM nu.
Har allerede gang i en form for vip ordning, hvor folk betaler små 100-200,- for 1 måneds medlemskab.
Dog kører det over en gruppe på facebook, lukket og hemmelig.

Vh. Mikkel 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)