Jeg ønsker egentlig blot at få svar på, hvordan jeg lægger mine udgifter (som er betalte) ind i Dineros regnskabsprogram? Jeg startede mit firma i starten af august, men er først kommet med i Dinero for få uger siden. Så nu skal jeg have lagt mine betalte regninger ind, så de kan figurere i regnskabet - men jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvor jeg skal gøre det...
Jeg har kigget demo-videoen igennem, men den fortæller det ikke.
Nu er jeg ikke regnskabshaj, men det da teamet knokler overtid med at gøre alt færdigt, prøver jeg at svare. Hvis det er udgifter, kan du vel registrere dem under "Køb"? Den 1. oktober får vi det der hedder finansbilag med og der kan du også registrere bevægelser mellem konti. Kassekladden kommer nok først ugen efter, men skal du nok holde dig fra, indtil du har mere erfaring.
Mjo... men når jeg klikker på "kontantkøb" så kan jeg kun sætte datoen for købet ind - ikke noget bilagsnummer, eller beløb - og mit bilag vil ikke downloades.
....Den 1. oktober får vi det der hedder finansbilag med og der kan du også registrere bevægelser mellem konti. Kassekladden kommer nok først ugen efter, men skal du nok holde dig fra, indtil du har mere erfaring...
Det vil sige at kassekladden kommer først om 2 uger? :(
Nu havde jeg ellers lige glædet mig til det kom i denne uge.
....Den 1. oktober får vi det der hedder finansbilag med og der kan du også registrere bevægelser mellem konti. Kassekladden kommer nok først ugen efter, men skal du nok holde dig fra, indtil du har mere erfaring...
Det vil sige at kassekladden kommer først om 2 uger? :(
Nu havde jeg ellers lige glædet mig til det kom i denne uge.
Kassekladden forventer vi kommer på slut næste uge, måske allerede tirsdag. Men du kan vel bruge finansbilag indtil da? De kommer nok på i morgen eller fredag.
De bedste hilsner
faktisk er det svært at få det meget rigtigere end ved at oprette køb - hvor du jo får leverandør med på hvert køb og alt og dermed en vis kreditorstyring så du får ikke noget galt som jeg ser det - men det kan jo tage længere tid end bare at oprette via en kassekladde/posteringsjournal som så kommer snart - men forkert bliver det ikke som jeg ser det
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Den skal jeg nok lige have forklaret lidt mere i detaljer. Hvad er det jeg skal oprette under køb, for at få kassekladde på. Er det kontant køb, faktura eller kreditnota?