Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til hjemmeside og hvad der hører til

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have oprettet en hjemmeside som skal bruges som både skal rumme blog, firmaoplysninger mm og skal også linkes til andre sociale sider som Facebook, Twitter, Wordpress osv. Det bliver med eget domænenavn som er frit ( er tjekket ) og det køber jeg gerne i morgen men derfra er jeg for at sige det ærligt lost ..

Jeg skal først og fremmest bruge siden til en slags blok, så folk kan følge mig og mit arbejde i at få mit koncept op at stå fra nu til det står færdigt men også videre frem, da der vil være mange projekter forbundet med konceptet + folk stadig skal kunne følge med i det arbejde der laves og se hvor produkterne kommer fra osv ..

Den skal samtidig rumme en masse andet som jeg gerne vil fortælle om

Skal jeg selv starte ud med at lave en selv eller er det ikke bare bedst at få det professionelt gjort fra start ?

Jeg skal fremover selv kunne lave opslag osv ( sagt at alt for teknisk skal det ikke være )

Ser frem til at høre nogle svar eller bud

Mvh

Line Sandra / VEGI

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til, at kontakte mig på kevin@projs.dk. Er helt sikker på, at vi kan finde en løsning til dig :)

- Kevin

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Din beslutning afhænger af, hvor meget du ønsker at videreudvikle siden.

Hvis du er lidt ferm og har mod på at prøve dig lidt frem, kan du nemlig udmærket selv lave en WordPress-hjemmeside med blog, firmaoplysninger og andet. Når først du har domænet registreret og hostingen på plads, er der ikke langt til, at du selv kan oploade en hjemmeside og begynde at redigere den.

Men hvis du har visioner om at se hjemmesiden udvikle sig, kan du lige så godt tale med en professionel med det samme.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Line,

Det du skal have er en frisk WordPress installation på dansk, med et fint tema - og så evt nogle tilføjelser (plugins), så dit site snakker sammen med de sociale medier.

Det er lige til og kan klares på relativt kort tid, så prøver du ikke selv - burde det ikke koste særlig meget for en udvikler at løse for dig.

God aften :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at starte med en wordpress hjemmeside på et standard webhotel og købe et theme fra themeforest: http://themeforest.net/category/wordpress 

---

Jeg kan tilbyde dig et velegnet webhotel til 120 kr./året, som kan udbygges i takt med din hjemmeside vokser.

Installation af Wordpress, dit theme og seo-modul, samt nødvendige oversættelser koster 500 kr.

Et .dk eller .com domænenavn koster 99 kr. hos mig (Surfmore).

Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin ..

 

Det ser jeg lige på og Tak :)

Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal udvikle sig dvs. der skal i fremtiden være oplysninger om firmaet men også mulighed for måske at man kan donere penge til nogle fonde der skal være på siden mm. men skal nu først og fremmest mest være en blog med tilknytning til de andre sider, hvor der lægges informationer , oplysninger og fortælling om konceptet op med billeder som en slags blog dagbog som forandres jo længere projektet skrider frem ..

 

måske skal man også kunne bestille mad på et tidspunkt med det er langt frem i tiden før det sker  vil jeg regne med ..

tak for responsen

 

Line Sandra / Vegi

 

Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at starte med en wordpress hjemmeside på et standard webhotel og købe et theme fra themeforest: http://themeforest.net/category/wordpress 

 

Det vil jeg lige tjekke ud men ellers lyder det rimeligt med prisen for det andet også .. Jeg som skrevet lost men vil også gerne lærer at gøre det selv i det omfang jeg nu kan og får tid til ..

Du hører fra mig uanset hvad jeg beslutter :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)