Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ødelægger min forretning!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

tcswidgets:

Har du selv Trustpilot abb. eller er det en tom påstand som er bygget på ingen ting ?

Vi benytter ik servicen pga den ik er retvisende... Og påstanden er ik tom, du kan selv læse, hvor meget der er testet på G+ her...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo stadig ikke holdbart, det er en undersøgelse som udelukket er foretaget udefra, og dermed ikke har nogen erfaring angående hvordan deres infrastruktur i support og anmeldelser fungere.. Jeg vil bestemt ikke mene at en undersøgelse kan bekræfte noget ud fra 20 firmaer som man holder øje med, og derefter drager en konklusion.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tcswidgets:

Det er jo stadig ikke holdbart, det er en undersøgelse som udelukket er foretaget udefra, og dermed ikke har nogen erfaring angående hvordan deres infrastruktur i support og anmeldelser fungere.. Jeg vil bestemt ikke mene at en undersøgelse kan bekræfte noget ud fra 20 firmaer som man holder øje med, og derefter drager en konklusion.

Der er ik draget nogen konklusion? Der står, at det er mange mystiske sammentræf, og ud fra dette er det op til læseren selv at drage en konklusion om det ene eller det andet. 

Men at nogen fra Trustpilot skulle inddrages i en observation, for at drage noget, det er jeg på ingen måde enige i...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror mange af jer med webshops (har heldigvis ikke en selv) undervurdere TP, i dag er de blandt forbrugere blevet et sted man lige chekcer inden man køber online, er ikke selv vild med TP pga deres politik som direkte opfordrer til at man skal betale hvis man vil redigere i anmeldelserne, men at direkte sige at TP ikke har nogen værdi for fremtidige kunder er nok lidt naivt...

TP hvis det skulle tages seriøst, skulle være et sted som ikke kostede penge, men kun opretholdt af reklamer, det ville gøre det til det bedste sted i verden for kunder, men pengene trækker jo, præcis som på samme måde på Amino, ikke et ondt ord om Amino, jeg elsker det, men det er jo også bare et sted hvor der tjenes penge, that's life :)

Hilsen Johnny

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Syntes det er lidt skægt det her... vi må ikke "hænge" andre firmaer ud, men TP er åbenbart fredet på dette område eller ? Smile

PS: Har intet med dem at gøre og kender dem faktisk ikke Cool

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er underligt at vide rufferi er ulovligt og forbudt, som straffes med stor alvor.

Dette her at tjene penge på dårlig/god omtale er åbenbart ikke mafia metoder

For nyligt fik en avis en dom med erstatning på næsten 1 million for en artikel som ikke var underbygget.

Det er en god ting der sker med medier at de skal stå til ansvar for hvad de skriver.

Er det ikke dejligt at være Dansker og kunne tryne hinanden bare man finder den rigtige metode.

Tja

Bedste hilsen

Tage

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tage Danielsen:

Det er underligt at vide rufferi er ulovligt og forbudt, som straffes med stor alvor.


Dette her at tjene penge på dårlig/god omtale er åbenbart ikke mafia metoder


For nyligt fik en avis en dom med erstatning på næsten 1 million for en artikel som ikke var underbygget.


Det er en god ting der sker med medier at de skal stå til ansvar for hvad de skriver.


Er det ikke dejligt at være Dansker og kunne tryne hinanden bare man finder den rigtige metode.


Tja


Bedste hilsen


Tage



Det man skriver på nettet, herunder TP, er skam også underlagt gældende lovgivning. Men det er klart at virksomheden selv må tage juridiske skridt, hvis man føler sig uberettiget ramt, og det er klart at det er vanskeligere at finde frem til personer, der skjuler sig bag pseudonymer og vpn'er. Men bestemt ikke umuligt.

Har det været prøvet ved retten om TP skal hæfte for brugernes udtalelser - altså stå inde for sandhedsværdien?
Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)