Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Randers - Kontorfællesskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Efter en dialog med ejerne bag konceptet StartopZoo (http://www.startupzoo.dk/) vedr. etablering af et nyt kontorfællesskab her i Randers, vil jeg høre om der er andre her i Randers (og omegn), som kunne tænkes at være interesseret i dette koncept? (Kontorfællesskab i Randers på absolut gode betingelser)

I forhold til de muligheder som pt. er her i Randers, er min personlige mening at konceptet har et rigtigt stort potentiale. Spørgsmålet er så, om det er interessant nok og ikke mindst: Spændende nok??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sten og alle I andre iværksættere i Randers...

Ja, det vil da være super fedt at åbne i Randers også, så det bliver spændende at se hvad denne tråd kan føre til :-)

Det var jo oprindeligt her på Amino at StartupZoo blev sparket igang i forbindelse med opstart i Silkeborg...

Vi er selvfølgelig klar med yderlig information og svar på de spørgsmål der måtte komme - hold jer ikke tilbage kære iværksættere i Randers!

Mvh. Thomas Hansen

www.startupzoo.dk

Passioneret iværksætter...
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sten og Thomas

Jeg ved ikke om i er bekendt med det men der findes jo Damatech huset i Paderup hvor der kan lejes kontorplads

Derudover kommer der nyt kontofællesskab hos REU i de nye tilbygning på AutoC Park Randers

De flytter derind og der vil være også kontorfællesskab så vidt jeg har forstået det

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej E T

Jeg er tidligere stødt på Damatech huset og udefra set virker det ganske fornuftigt og traditionelt (og det mener jeg ikke negativt). Har prøvet at google lidt omkring det kommende kontorfællesskab i REU, men uden held. Har du eventuelt et link til noget omkring det?

Der hvor vores kontorfællesskab adskiller sig markant fra alt andet vi indtil nu er stødt på, er

1) Vores priser (18 af vores 19 iværksættere i Silkeborg er flexlejere, hvilket blot koster 750,- om måneden for ubegrænset brug)

2) Vi er privat ejede. Vi ser det egentlig ikke som en virksomhed i dagligdagen, men når jeg fremhæver det, så er det fordi vi lettere kan rykke på de ønsker og input vi får fra iværksætterne i huset - og det gør vi. Spørg hvem som helst i Silkeborg og jeg er sikker på at de vil bekræfte det :-)

3) Vi tænker i community. Vi ser ikke iværksætterne som lejere/kunder, selvom de jo selvfølgelig er det i teknisk forstand. Vi ser mere os selv som de to primære primus motor folk, men vi handler 99% ud fra de input vi får fra brugerne af huset. Til dato har vi ikke markedsført os i traditionel forstand - vi vedligeholder vores hjemmeside, facebook og er også til stede her af og til, men indtil nu har vi ikke brugt penge på "marketing" og alligevel er vi 19 iværksættere efter 3,5 måned, der også indeholder en sommerferie... 

4) Vi hylder alsidigheden. I praksis betyder det at vi ikke fokuserer på f.eks. IT, CleanTech eller noget tredje. Kan du se dig selv i vores miljø og passer du ind i en "laptop profil", så er du allerhjertens velkommen :-) Når jeg skriver det sådan, så skal det tolkes, som at vi ikke tilbyder drejebænke, maskinpark eller andet i den dur.

Jeg håber ikke at dette virker reklameagtigt - det er ikke min mening. Jeg vil blot skitsere fakta og dermed vise, at vi er markant anderledes i profilen end alt andet - godt som skidt - vi indtil nu er stødt på :-)

Har du eller andre spørgsmål eller kommentarer, så fyr endelig løs.

Steen

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Mht. det kommende kontorfællesskab hos REU så var det ifbm. en nyhedsbrev jeg modtog fra dem og som nævnt så bliver den en del af den nye tilbygning/tribune på AutoC Park i Randers. Kan sende det til dig hvis jeg kan finde den.... 

Jeg har kigget på jeres koncept og finder det meget interessant. og håber i kommer til Randers og giver det lidt konkurrence

Hvad det angår iværksætteri så synes jeg Randers er meget bagud på det område og det er også en af punkterne hos Venstre som vil fremme iværksætteri i Randers, hvis de kommer til magten i november måned

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Et lille update til mit forrige indlæg så er status på den kommende kontorfællesskab følgende:

Der bliver plads til et par virksomheder på forskellige niveauer som skal opfylde nogen fastsatte mål indenfor de næste par år og dermed skabe arbejdspladser...og det bliver til en rigtig høj husleje samt tilknyttet netværk på over 650 virksomheder som bidrager med deres kompetencer og ekspertise mv.

Det betyder at der er ikke tale om kontorfællesskab til nye iværksættere men til allerede etablerede virksomheder

Så håber at I vil også udvide til Randers

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)