Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guitarmusik.dk - et projekt jeg er halvstolt af!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Har brugt en lille del af min sommerferie på det her fritidsprojekt, som jeg faktisk er blevet helt stolt af (klapper mig selv på skuldrene) :-)

www.guitarmusik.dk

Hvis du spiller guitar, så besøg den! Her kan du finde guitar tabs, akkorder og tekster til sange og melodier, og samtidigt se videoer af det, du spiller. Du kan også tilføje dine egne yndlingstabs, ved at oprette dig som bruger.

Jeg mangler i den grad både facebook-likes, -followers, links til siden og så videre, så hvis du kan lide den, vil jeg blive rigtig glad for din hjælp til at udbrede budskabet!

Hilsen Jens

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det ser helt OK ud og har givet første like. Hmmm - spillede selv "pigtråd" helt tilbage fra den tid som meget af det du giver tabs til - bla.a guitar  i legendariske Hithouse i et band (hed orkester dengang :)) - Penguins  og var på scenen med folk som Beafeaters og Peter Belli og rivalerne - men du skal måske ha nyere "stuff" på?

Men fint lavet og like bestemt givet

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for rosen og historien. Siden kan bruge "stuff" fra alle aldre, så du skal være velkommen ! :)

Hmm jeg tænker lidt over, om min "like"-knap mon virker, for kan ikke se nogen nye "likes" - heller ikke din.

I dag er der sket to nye ting:

- jeg har rodet lidt med farver på mine adsense reklamer. Tror også, at jeg skal have set på placeringen, så de ikke virker for rodede.

- jeg har fjernet den lille "like" knap, og har nu kun den store facebook-"infotavle" helt ude i højre side.

Mvh Jens

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du ville få et bedre resultat hvis du centrerede din side.
Lige nu er dit facebook banner meget dominerende, måske du skulle gøre den mindre og sætte den ind under din reklame. Så kan du også centrere siden bedre, så den ikke "tilter" til den ene side.

Det var bare en tanke jeg havde, om du kan bruge det ved jeg ikke. Men nu ved du det da :-)

God aften og held og lykke med projektet, giv den gas :)!

Mvh Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sjov side- vil fordybe mig i den imorgen.

mvh

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

God pointe med centreringen! Siden passer perfekt på min lille bærbare, så jeg har slet ikke tænkt tanken, at den jo nok ikke ser helt lige så godt ud på en større skærm.

hmm vil overveje det med Facebook. Meningen med at inkludere Facebook er, at det skal være sidens forum. Derfor fylder den med vilje så meget som den gør. Kan dog godt se, at det hele tilter lidt.

Tak for input! :)

Mvh Jens

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens
Fedt koncept.
Kender mange der søger på udenlandske sider netop for at finde dette.

Dejligt at se en dansk side.
Et godt råd. Pas på med at få for mange reklamer ind på selve sitet.. Går udfra det er her din indtægt skal være?
Sørg for at placere annoncer evt,. nederst når der bliver leveret et dokument eller en reklame imellem teksterne ;-)
Så er det mindre generende for kunden og kunden vil måske bruge endnu mere tid på stedet.

Held og lykke med det fine intiativ ,-)
Vil selv bruge den.

De Bedste Hilsner
Ronni

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Tak for ros og tip om reklamerne...

Jeg tror at du kom med den løsning jeg har siddet og puslet med at finde! :)

Ned på bunden af sangteksten med den horisontale reklame. Det ser meget bedre ud, og både musen og øjnene falder (i hvert fald for mit vedkommende) ret naturligt ned på den :)

Takker!

Mvh Jens

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)