Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til ny deal site søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg og min makker, står og har en idé til et nyt deal site, som vi tror kunne fungere super godt. 

Vi søger en partner til at udvikle hjemmesiden, samt vedligeholde den, du vil få 25 % andel i virksomheden. Vi har også en mulig investor med i projektet. 

Du skal kunne arbejde hårdt, være tålmodig, flink, tålmodig, og let at få fat i! 

Hvad bringer vi med til bordet? 

Jo, vi har startet et mindre import virksomhed op ved siden af, så vi selv kan ligge flere tilbud op på sitet, også har vi en kæmpe email database på over 300.000 emails, som vi må bruge til markedsføring. Derudover har vi et call centre til rådighed samt samarbejde med affiliate netværks. Og jo, så har vi også en aftale med 5 forskellige virksomheder allerede nu, der er interesseret i at ligge tilbud op på vores site. Vi søger for den daglige drift, opsøgning af virksomheder, import af nye varer, samt kapital til google adword og facebook annoncer. Vi har netværk i hele verden, og vi synes og tror selv, at vi står stærkt. 

Vi søger en udvikler der kan starte right away, og som kan fremvise nogle referencer. 

Hvis dette opslag skulle vække interesse hos dig, så kontakt mig endelig i en privat besked, så vi kan snakke videre :-)

Rigtig god sommer aften!

Mvh. Ano. 

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer i fra? :)

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå ja, beklager! Skulle jeg have skrevet. Kommer fra Aalborg :-)
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger stadig en partner til projektet, alt er planlagt og tilrettet lagt, vi mangler bare en udvikler til hjemmesiden! :-)

Send mig en PM hvis du er manden til jobbet! 

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeres indlæg er ved at være gammelt! Måske for gammelt...

Well jeg har et dealsite og jeg er meget interesserede i partnere med et netværk...

Skriv venligst til barricada2011@live.com hvis i fortsat er interesserede.

Mvh.,

Barri

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)