Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress header

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Go'aften

Jeg er igang med at prøve mig lidt frem med author rel?? hedder det ikke det :D med billedet i søgemaskine :P 

Nå men mit problem er jeg skal ligge den fik fra min google plus profil ind i min header i wordpress. MEN HVOR er heder på min wordpress side.?

Lige nu kigger jeg i min tekst om der står noget med header, men det kan jeg slet ikke se nogen steder !!!! :( 

På forhånd mange tak for hjælpen 

Mvh Cristian

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Log ind i Wordpress admin

Gå til udseende -->Editor - der kan du finde header.

Men der findes sikkert også en smart funktion, som kan gøre det i Wordpress.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt header, tak. Men problemet er jeg skal ligge det ind for hver side på hjemmesiden. Men jeg kan slet ikke finde header under mine sider. 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lavet dine tilføjelser i header.php, så kommer de automatisk med på alle sider. 

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Det har jeg ikke lavet, så hvad gør man så ? Jeg har prøvet at ligge et link i header. og det virkede på nogen af siderne kun. Men det var forside og et par enkelte af siderne. Men dem kan jeg ikke finde nu. :( 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug et af de 20 plugins, der løser opgaven i stedet for at rode med koden selv.

Din header.php hentes ind på alle undersiderne også.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et tip. Medmindre du har 100% styr på html, så ville jeg tage backup af Wordpress databasen, samt logge på via ftp og hente siden ned på din pc. Når det er sagt, så er det som de andre skriver header.php du skal redigere i - eller bruge et plugin.

Det er relativt simpelt, hvis man lige ved hvordan og hvor. Tænker, at der må være en på Amino, som kan gøre det hurtigt og billigt. 

Prøv evt. at slette browserdata/historik og se om ændringerne er slået igennem - måske det er derfor du ikke kan se det på alle sider?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)