Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarksmester i grill hvad gør jeg nu ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

At skrabe 50 mennesker sammen er ikke noget problem. Evt. Lav et event på facebook, eller over Amino. Ligger det et sted i landet jeg kan komme til, vil jeg med glæde deltage! Skal selvfølgelig nok tag nogle gæster med. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen erfaring på dette område, så måske det er helt forkert ....

Men hvis man fik en god aftale med fx Tulip og de ønskede noget ekstra reklame, så kunne man vel sikkert få lov til at lave noget foran en bilka, byggemarked eller lign ... Det burde da være fin reklame for alle at danmarks bedste grill hold stod der og serverede smagsprøver.

Blot en tanke :-)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke kim har tid til mere, jeg snakker lidt med ham af og til, og han kender til vores behov for økonomi.

 

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

har ikke erfaring i at lave arengementer her på amino, men hvad mener du jeg skal gøre.....

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en Event sektion herinde der måske kunne bruges (Ikke erfaring selv med den)

http://www.amino.dk/events/home.aspx

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok men som sagt kan jeres titel godt trække 50 og endnu flere mennesker til. Jeg kan godt hjælpe jer så meget jeg kan. Det skal jeg ikke have noget for.

Men du kan se der er interesse her fra Amino. Jeg tror også hvis du kontaktede TV2, ville de give dig lidt reklame mod et indslag i aften showet.

Ellers kan du kontakte nogle restauranter om at lave nogle fælles events. De vil sikkert gerne have den reklame.

 Hvis du vil have lidt gratis hjælp fra mig, kan du kontakte mig på remy@680.dk Jeg hjælper dig gerne.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige en mere ide. Når du har fundet stedet og tidspunkterne for de middage kunne du kontakte radio NOVA. De vil sikkert gerne lave lidt reklame for dig, hvis de så kan køre lidt konkurrencer hvor præmien kunne være to billetter til jeres middag.  

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:

Fik lige en mere ide. Når du har fundet stedet og tidspunkterne for de middage kunne du kontakte radio NOVA. De vil sikkert gerne lave lidt reklame for dig, hvis de så kan køre lidt konkurrencer hvor præmien kunne være to billetter til jeres middag.  

Det vil de helt sikkert meget gerne, men spørgsmålet er om han har råd til det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Jeg ville lave nogle mad events
Skal begge ord læses på amerikansk? Skype-BigSmile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)