Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Come on Amino

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal du også tænke på at nye hele tiden kommer til, bla. Mig. Vi vil gerne vide en masse til at starte med. Og når vi så er blevet ældre, kommer der nye, der vil have svar på det samme. Så det går rundt i ring. Men kan ikke helt se hvad du vil med dette indlæg.
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er delvist enig med trådstarter. 

Jeg har en relativ ny profil, men har kigget på forummet i flere år. 

Jeg synes ikke problemet så meget er gentagelser men mere mangel på substans. Der er rigtig mange 14-årige som ønsker at starte import af smart phone covers eller solbriller! (suk!)

Bunden var måske idag at læse om hvordan man kan lave noget nær social bedrageri ved at tage SU lån uden at have brug for det og så investere i aktier for pengene!

Grunden til at jeg selv ind imellem gider bruge tid på dette forum, er det mindre antal rigtig kompetente og dygtige brugere som kan give god input - vi taler måske om 10 brugere... uden disse mennesker tror jeg faktisk at dette forum ville sygne helt hen... så al ære og respekt for dem! 

Når dette er sagt, er det som binder os alle sammen jo nok, at vi har en drøm, en idé og tror vi har en chance for at realisere den, hvis vi arbejder hårdt.

Men på trods af dette "fællesskab", er der for meget plathed på dette website..., hvorfor ikke tænke større og mere kreativt end der gøres nu - som forum er opbygget/struktureret pt er der ingen prioriteringer/normer/værdier - alt - dvs. dumhed og fornuft står "lige" -  burde forum ikke bygges op på en måde hvor de mest seriøse, ambitiøse og originale emner fik mest publicity?

PS: Forøvrigt er der utroligt mange stavefejl...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye iværksættere anno 2013 har nok nogenlunde de samme spørgsmål som nye iværksættere anno 2010-11.

Så medmindre der er kommet noget nyt siden dengang i forbindelse med opstart af virksomhed eller andet, som folk på Amino søger hjælp til og viden om, så er du jo velkommen til at skrive et indlæg, der svarer på alle de gamle spørgsmål på een gang, så folk aldrig får brug for at spørge igen :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg vil godt lige svare på hvorfor jeg er på siden igen og amino er et super godt sted at hente informationer omkring import og export  fra andre lande hvilket er den primære årsag til min tilbagevenden.

En anden årsag er også at amino er fyldt med en masse mennesker som gratis stiller deres viden til rådighed og bruger tid på at lære os "nye" op hvilket i sig selv er stort.

Jeg vil godt pointere at der fra min side i denne debat ikke er sagt et eneste ondt ord om amino...

Preben

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Længe siden:
Preben

Jeg synes nok jeg kunne genkende stilen.

Mortenwold eller Madsen?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Længe siden:
dræbende kedeligt og uden snert af innovation Carpe Diem Aminoer det må kunne gøres bedre.

Hey

Jeg vil lige gerne fortælle dig, hvad jeg bruger amino, så kunne det være at det sætter dig i andre perspektiver.

Jeg begyndte på amino, for 2 år siden, siden har amino skaffet mig livs/studie- nødvendig praktik plads.

Siden er jeg begyndt på mit eget web shop. Bruger den dagligt, jeg hjælper dagligt andre amino'er og andre aminoer stå i kø for at hjælpe i hoved og rø... 

Kan du nævne mig bare et sted hvor jeg kunne få mere hjælp og dele min viden med andre? Hvis det ikke er innovativt, så har du ikke forstået definitionen af ordet.

Vi bor i et samfund, hvor vores medborger bliver hjulpet i hoved og rø... men ingen institutioner kan konkurrer med amino, fordi den er op "to date", takket være os "kedelige" aminoer.

Så jeg kan bruge flere latinske udtryk og ord end carpe diem, for jeg og aminoer laver ikke andet end, at udvikle det Danske marked, med innovative metoder!

Mvh

Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc - CoolSlips.dk:

Ja det kunne egentlig være fedt, hvis der var en udvidet wikipedia til Amino. Altså endnu bedre end den som findes i dag. Så man kunne slå et spørgsmål op, og få svar. Her virker søgefunktionen ikke optimal her på Amino.

Jeg er selvfølgelig klar over, at det kræver tid og ressourcer, dog en fin ide.

Nej. Det findes som 'Amino Svar' og er ikke tilnærmelsesvis fedt. Du har Plus, så du slipper for highlights, men alle andre får highligtet ord som faktura, acceptfrist, exit-strategi som links, så de relevante links i en kommentar kan overses.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Mortenwold eller Madsen?

Jeg håber på den sidste :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Madsen?

Mon ikke Madsen?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Længe siden:

Ja jeg ville faktisk skabe en debat men på en god måde og i nogen ond eller nedladende tone.....Hvis nogen føler sig provokeret er det absolut ikke meningen....

Skabe en god debat? Du starter med at nedgøre andre, hvorefter du føler dig krænket, når andre gør det samme om dig? Sorry but I dont get it...

Og en god debat ud fra 2 linjers oplæg uden indhold. Det må kunne gøres bedre, så du sidder vel selv fast i den tid for 2-3 år siden, som du omtaler...

Iøvrigt så er det sjovt, at alle selvstændige skal igennem den samme proces ik? Måske det er årsagen til, at mange af de samme spørgsmål går igen, fordi Amino er for mange nye selvstændige, som står med en masse spørgsmål, som mere erfarne besvarer konstruktivt...

Men vil du have forandring, så skulle du måske starte med selv at bidrage med den, fremfor at nedgøre andre mennesker...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)