Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et godt slogan, så har vi en god præmie

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker amerikansk når jeg tænker kreativt (arbejdsskadeHmm), så jeg kan ikke komme på noget på dansk.

Min erfaring er i øvrigt at man ikke kan oversætte slogans etc. hvis det skal være uniformt og genkendeligt i mange lande. Det "de store" firmaer gør er at have et engelsk udtryk som bruges i alle lande, og som er simpelt nok til at folk forstår det selvom de ikke er engelsk talende. 

F.eks. står McDonald's "I'm loving it", Nokias "Connecting people" osv.

Mit bedste bud sådan lige fra hoften vil være: "Give a Sprout". (hvis det skal bruges auditivt lægges trykket som udtrykket "give a damn" på amerikansk)

Udvid det med hvad I lyster

Give a Sprout - Yes we give a Sprout - I give a sprout - Let's give a sprout osv.

Næstbedste bud: Can/Will/Does it Sprout?

God sommer og god fornøjelse!

/Maria

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære AMINOer,

Tusind tak for jeres mange bud og rigtig gode betragtninger. Vi må desværre meddele, at vi har valgt et andet slogan, som blev foreslået os via Facebook. Dette er:

Sprout - you are what you plant  (Sprout - Du er, hvad du planter).

Alligevel vil vi gerne vise vores taknemmelighed til de mange, der har indsendt et bud. Derfor vil vi udtrække en vinder, som modtager Pilgrim smykker for 1000 kr. som tak for indsatsen. Vil du deltage i udtrækningen, så send blot en e-mail til jonathan@plantdinblyant.dk

Vinderen udtrækkes onsdag den 7. august og får direkte besked på mail. Kun navnet offentliggøres herinde, men husk at sende dit fulde navn og adresse til os i mailen.

Tak igen for de mange fine bud! 

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jonathan Løw:

Alligevel vil vi gerne vise vores taknemmelighed til de mange, der har indsendt et bud. Derfor vil vi udtrække en vinder, som modtager Pilgrim smykker for 1000 kr. som tak for indsatsen. Vil du deltage i udtrækningen, så send blot en e-mail til jonathan@plantdinblyant.dk

Vinderen udtrækkes onsdag den 7. august og får direkte besked på mail. Kun navnet offentliggøres herinde, men husk at sende dit fulde navn og adresse til os i mailen.

Nu skal jeg ik bestemme, hvordan I håndterer en konkurrence, men jeg finder det dog en smule underligt, at alle kan vinde ekstra præmien, hvis de blot sender en mail. Ville det ik være mest fair overfor alle dem, som deltager, at der blev trukket et nummer, og så var det nummer indlæg i tråden, som var vinderen? Der er sikkert mange, som har lagt hovedet i blød, fordi det var en konkurrence, og de gider måske ik hjælpe en anden gang, hvis alle bare kan vinde...

Jeg siger det ik, fordi jeg er misundelig eller sur over ik at vinde, for vinder jeg, skal præmien alligevel sendes til Julemærkehjemmene, da de kan få mere ud af den, end jeg kan...  

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jonathan Løw:

Alligevel vil vi gerne vise vores taknemmelighed til de mange, der har indsendt et bud. Derfor vil vi udtrække en vinder, som modtager Pilgrim smykker for 1000 kr. som tak for indsatsen. Vil du deltage i udtrækningen, så send blot en e-mail til jonathan@plantdinblyant.dk

Vinderen udtrækkes onsdag den 7. august og får direkte besked på mail. Kun navnet offentliggøres herinde, men husk at sende dit fulde navn og adresse til os i mailen.

Nu skal jeg ik bestemme, hvordan I håndterer en konkurrence, men jeg finder det dog en smule underligt, at alle kan vinde ekstra præmien, hvis de blot sender en mail. Ville det ik være mest fair overfor alle dem, som deltager, at der blev trukket et nummer, og så var det nummer indlæg i tråden, som var vinderen? Der er sikkert mange, som har lagt hovedet i blød, fordi det var en konkurrence, og de gider måske ik hjælpe en anden gang, hvis alle bare kan vinde...

Jeg siger det ik, fordi jeg er misundelig eller sur over ik at vinde, for vinder jeg, skal præmien alligevel sendes til Julemærkehjemmene, da de kan få mere ud af den, end jeg kan...  

Jeg er sikker på at julemærkehjemmene vil være yderst taknemmelige for Pilgrim smykkerne!

Spøj til side.. Jeg er jeg helt enig, syntes også selv at det var lidt underligt..

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Nu skal jeg ik bestemme, hvordan I håndterer en konkurrence, men jeg finder det dog en smule underligt, at alle kan vinde ekstra præmien, hvis de blot sender en mail. Ville det ik være mest fair overfor alle dem, som deltager, at der blev trukket et nummer, og så var det nummer indlæg i tråden, som var vinderen? Der er sikkert mange, som har lagt hovedet i blød, fordi det var en konkurrence, og de gider måske ik hjælpe en anden gang, hvis alle bare kan vinde...

Jeg siger det ik, fordi jeg er misundelig eller sur over ik at vinde, for vinder jeg, skal præmien alligevel sendes til Julemærkehjemmene, da de kan få mere ud af den, end jeg kan...  

Alle kan ikke vinde. Beklager hvis det var formuleret uklart.
Det er kun dem, der har bidraget med slogans herinde, der kan vinde. Hvis de mailer os, så trækker vi lod iblandt dem, der har mailet. Jo, vi kunne også have udtrukket et nummer herinde, men så ville det ikke være vilkårligt. Derfor bruger vi mailen, da vi har et stykke software, der kan trække lod vilkårligt iblandt indgående mails. Det burde vi nok have skrevet, og håber det var svar nok. Ellers må du endelig skrive igen!

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Bertil Boisen:

Jeg er sikker på at julemærkehjemmene vil være yderst taknemmelige for Pilgrim smykkerne!

Spøj til side.. Jeg er jeg helt enig, syntes også selv at det var lidt underligt..

Håber mit seneste svar gav mening ... ellers må du endelig sige til. Vi vil jo ikke gøre folk utilfredse herinde. Vi prøver at gøre det så fair som overhovedet muligt :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Løw:

Fashion-Seller:

Nu skal jeg ik bestemme, hvordan I håndterer en konkurrence, men jeg finder det dog en smule underligt, at alle kan vinde ekstra præmien, hvis de blot sender en mail. Ville det ik være mest fair overfor alle dem, som deltager, at der blev trukket et nummer, og så var det nummer indlæg i tråden, som var vinderen? Der er sikkert mange, som har lagt hovedet i blød, fordi det var en konkurrence, og de gider måske ik hjælpe en anden gang, hvis alle bare kan vinde...

Jeg siger det ik, fordi jeg er misundelig eller sur over ik at vinde, for vinder jeg, skal præmien alligevel sendes til Julemærkehjemmene, da de kan få mere ud af den, end jeg kan...  

Alle kan ikke vinde. Beklager hvis det var formuleret uklart.
Det er kun dem, der har bidraget med slogans herinde, der kan vinde. Hvis de mailer os, så trækker vi lod iblandt dem, der har mailet. Jo, vi kunne også have udtrukket et nummer herinde, men så ville det ikke være vilkårligt. Derfor bruger vi mailen, da vi har et stykke software, der kan trække lod vilkårligt iblandt indgående mails. Det burde vi nok have skrevet, og håber det var svar nok. Ellers må du endelig skrive igen!

Nu har jeg f.eks ik mit eget navn stående her, så alle og enhver kunne i teorien påstå, at de var mig, når de sendte en mail... 

Og nu har hvert indlæg herinde et nummer, så det er vel bare, at få softwaren til at trække et vilkårligt nummer, og så er det indlægget i tråden med det nummer, som vinder. Enkelt, fair og simpelt...

Jeg synes, og det er blot min mening, at det andet bliver for uigennemsigtigt, og det gør hele konkurrencen unfair, da det er let at snyde sig med i lodtrækningen uden at have bidraget med noget...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nu har jeg f.eks ik mit eget navn stående her, så alle og enhver kunne i teorien påstå, at de var mig, når de sendte en mail... 

Og nu har hvert indlæg herinde et nummer, så det er vel bare, at få softwaren til at trække et vilkårligt nummer, og så er det indlægget i tråden med det nummer, som vinder. Enkelt, fair og simpelt...

Jeg synes, og det er blot min mening, at det andet bliver for uigennemsigtigt, og det gør hele konkurrencen unfair, da det er let at snyde sig med i lodtrækningen uden at have bidraget med noget...

Man kan ikke snyde sig med i konkurrencen. Vi spørger alle, der sender os en mail hvillket Amino-ID, de har og tjekker op imod dette, inden vi sender præmien. Så snyde kan man altså ikke :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har vi udtrukket vinderen af "trøstepræmien" på Pilgrim smykker til en værdi á 1000 kr. Den heldige og dygtige blev:

Catharina Jensen
Amino navn: Frk. Jensen

Stort tillykke og tusind tak til alle, der deltog...

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhhhh jeg takker! - Jeg vinder ellers aldrig noget :D

Men er nu bare glad for i fandt jeres Slogan.

I må alle have en vidunderlig dag :)

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)