Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp OUTSIDEdesign på vej

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber i vil være så søde at hjælpe os lidt på vej ud i det danske marked.

Først lidt om virksomheden:
OUTSIDEdesign er en danskejet virksomhed med fokus på arkitekttegnede udemøbler og udemiljøer. Vi tilbyder alt det, som moderne mennesker har brug for, når livet skal leves udendørs - i haven, på terrassen eller altanen - plantekummer, højbede, mobil parasolfod, haveborde og bænke, udekøkkener samt lysthus, terrasse og rækværk.

Virksomheden har eksisteret siden 2010 og er beliggende i Haderslev. Samtlige produkter produceres i Danmark og forhandles udelukkende via vores egen webshop www.outside.eu. Dernæst er vi godt i gang med at etablere showrooms rundt omkring i Danmark, hvor vores produkter fremvises.

Vores OUTSIDE havedesignere aflægger gerne et gratis og uforpligtende besøg i din have, hvor vi tager en snak om dine ønsker og budget. På stedet kommer vores havedesigner med havedesign indretningsforslag med OUTSIDEs produkter, samt en ca. pris for dit nye havemiljø. 

Synes du om havedesignerens indretningsforslag og ønsker at få "slået et par streger" på det, tegner vi gerne en skitse af dit nye havemiljø for 2.495,- DKK.
Såfremt det tegnede havedesign miljø købes, modregner vi naturligvis de 2.495,- på din endelige faktura.

Vi lancerede vores webshop for godt 2 måneder siden, hvor vi arbejder med SEO. http://www.outside.eu

Ellers har vi været på messe, og flere messer kommer i fremtiden- Bla. Garden Living Fair på Sjælland d. 16-18 aug. 2013.

Men vi sidder i en situation, hvor vi gerne vil have der sker lidt mere mht. salg og kendskab til vores produkter.

Derfor vil vi meget gerne have din/jeres hjælp og inspiration til følgende emner:

Hvad mener du/I om vores webshop: www.outside.eu ?

Hvilke bud har du/I for at fremme vores salg?

Hvor ville du/I satse på at markedsføre vores produkter og øge kendskab?

Hvad mener du/I om vores facebook og hvad kan vi gøre for at forbedre antal likes og opmærksomhed: http://www.facebook.com/OUTSIDEdesignApS?fref=ts ?

På forhånd tak for de svar der måtte komme

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Poul Madsen

Tusind tak for dit store arbejde, det havde jeg ikke forventet.

Rigtig mange gode og brugbare ting du pointerer, som vi helt sikkert vil gå videre med.

Endnu engang stort tak.

Mvh Samuel Nielsen

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:22

Generelt en ret lækker designet hjemmeside, det fungere rigtig godt til hvad i sælger.

Personligt syntes jeg ikke at det skader hvis jeres indkøbskurv i toppen blev lidt mere tydelig, i mine øjne er det ikke en ting man skal "lede" efter i en webshop.

Trykker jeg på "Kontakt" får jeg sådan en liste frem:

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 16:55

Hej Fonne

Rigtig fine observationer du har gjort dig, som også går ret godt i hånd med de ting Poul bemærkede.

Tusind tak for dine indput, det vil vi helt sikkert gå videre med.

Mvh Samuel

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:31

Har lige set hans film nu og kan jeg godt se, men godt hvis nogle af tingene er brugbare.

En detalje under "Ofte stillede spørgsmål"

Har I fysiske butikker eller forhandlere, hvor jeg kan se og købe jeres produkter?
Hvor kan jeg se jeres produkter "live"?

Disse 2 punkter, beskriver de egentlig ikke præcis det samme ? :-) ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 17:34

Vi kan helt bestemt bruge det du har skrevet også :)

Jo måske den kunne trænge til en om formulering, det kigger jeg på, mange tak:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)