Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler folk ikke?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

1. Infoboxen er desværre blevet misforstået. Den er sådanset skabt som et forsøg på kundeservice. Der ligger en masse god info om hvert brand. Folk opdagede ikke an den kunne bruges til noget i starten, derfor blev der sat shake på den. (Måske skal jeg bare få lavet et design, så det kun er knapperne OM, Video, billeder og kendte man ser?).

2. Skal selvfølgelig på.

3. Det vil jeg få set på.

4. Det vil jeg helt klart tage alvorligt, da du ikke er den første der nævner det.

5. Jeg tror det er rigtigt. Og det bør have været bedre fra starten. Der er dog ikke særlig mange der har lagt i kurv og dermed heller ikke ret mange der er stødt på det. Så det er umildbart før folk beslutter sig for ikke at købe noget.

6. Det kan du have ret i. Hvor sætter man så det felt ind?

7. Der lurer jeg lige;)..

Helt klart. Tusind tak for det:).

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kun løst skimmet trådens indlæg igennem, så jeg har ikke set om andre har nævnt det, men du bør nok udbygge dit sortiment af herresmykker, så der er et alternativ til at støtte en spritbilist.Smile

Jeg tror mange enten ser op til Bendtner som fodboldsspiller eller hader ham for ......, disse holdninger kan hurtigt smitte af på din shop, hvis det er det eneste brand i sortimentet til herrer.

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Tak for dit indlæg.

Det kan du have ret i. Der kommer løbende nye brands på wideselection.dk og der er andre herre smykker på vej;)..

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!!

Jeg er fuldstændig overvældet over, hvor meget brugbar feedback man kan få her inde. Det er fantastisk.

Tusind tak for hjælpen og god weekend!!

Mvh. Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal være opmærksom på, at smykker er en branche, hvor der er sindsyg hård konkurrence pt... Skiller man sig ik ud, så koster det på salget...

Selv flere af de store mærker lider, fordi markedet er presset, og hvis du først har lanceret din shop her op mod ferien, så skal du ligeledes have i baghovedet, at mange skal ud at rejse, hvor de dermed kommer til lande, hvor f.eks smykker koster meget lidt...

Jeg vil anbefale, at du kommer på den andenside af sommerferien, før du begynder at evaluerer på din shop mm. For du har lanceret den i den næsten værst tænkelige periode...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg forstår ikke, hvorfor din side hedder "wide selection"? Personligt synes jeg ikke, at det kunne være mere upræcist og intetsigende... Navnet minder også mere om en prisbillige virksomhed, som har et bredt sortiment f.eks. Bilka. Jeg tænker altså ikke eksklusivitet. Mit råd vil klart være at gå "all in" på et bestemt område, som du har godt kendskab til og få ændret domænenavnet. Differentiering er specielt vigtigt i smykkebranchen, som andre skriver.

Undskyld den negative kritik, håber du tager det konstruktivt.

Jeg ønsker dig alt held med din shop og god vind fremover :)

Mvh.

Mads Lauridsen 

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller.

Det er jeg klar over. Jeg forsøger også med forskellige tiltag, at få siden til at skille sig ud. Og der er brands og der kommer flere, som man ikke kan handle andre steder på nettet og i dk.

Ja det er rigtigt. Der er konkurrence mange steder:). Men sådan er det jo at drive alle forretninger..

Det lyder umildbart som en god ide. Ja det er helt rigtigt..

Tak for din besked.

Mvh. Martin

 

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Navnet wideselection.dk er jeg faktisk godt tilfreds med. Jeg synes sagtens at man kan have et bredt/forskelligt udvalg og samtidig være eksklusiv. Der er her fra starten tænkt flere år frem, og navnet dækker efter min mening fint over det wideselection.dk skal blive til på sigt. (Siden kommer til at tilbyde andre typer kvalitets vare end smykker).

Du er den første der nævner navnet i en negativ retning. Men fair nok, hver sin smag. Hvis du skulle komme med et par eksempler på et bedre navn, hvad skulle det så være?

Det er helt i orden selvfølgelig. Hvis jeg ikke ville høre folks mening, skulle jeg jo ikke skrive her inde:) Det giver lidt at tænke over..

Mange tak for det.

God weekend.

Mvh. Martin

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har bedt om feedback og hjælp en del gange her på Amino kan jeg huske. Hvilket sikkert har genereret en del trafik herfra, men som ikke er deciderede kunder. Dermed kommer din statistik også til at afspejle dette.

Hvis du sorterer alle besøgende fra Amino væk, hvordan ser din konverteringsrate så ud?

Hvis du kun kigger på trafik som du har fået fra søgemaskiner, hvordan ser din konvertering så ud?

Jeg er sikker på det vil gøre din undren en del mindre, og så kan du så blot være taknemmelig for alle de guldkorn, som du samtidigt har fået her i tråden, og som vil være med til at øge konverteringen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 6 (51 indlæg)