Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg, og hvad koster det ca.? registrere virksomhed+finde tøj producent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går og roder lidt med at starte et tøj mærke.. Jeg har navnet og er begyndt at lave lidt "Amatør design" -> https://www.facebook.com/UrbanInDK 

Jeg vil godt finde en producent et sted her i europa, er der nogen der kender noget til en producent? Hvor registrere jeg min virksomhed og hvad kommer det til at koste? 

Tak på forhånd :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun hjælpe med lidt om at STARTE VIRKSOMHED som du ser i linket

Det er gratis. Hvis du ikke skal importere fra uden for EU til videresalg skal du bare momsregistrere men behøver ikke importregistrere.

Du blir så nødt til at finde leverandører, lave plan, budget, hitte regnskabsprogram og forstå noget om det + regnskab + om moms og momsangivelse og andet - og du er inde i et område, men ganske meget konkurrence - men god vind med det for vist er der solstråle historier også i den branche

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Fra  www.eyedesign.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster som nævnt intet at starte noget op på papiret, 2 klik så har du CVR og er registreret med virksomhed....:) Læs om det på skat eller herinde ;) 

Du kunne jo starte ud med at lave lidt demo/proto tryk herhjemme og få vennerne og dig selv til at gå med det, lav en aftale med et trykkeri og få det stille og roligt igang, før du bare bestiller x antal hos en producent :D Hertil kommer også kvalitet af tøjet, trykket mv :O) 

Umiddelbart ser det jo meget fedt ud (set på facebook) men ét er at ville lave eget tryk på tøjet / eget design noget andet er hvad din PLAN er :) 

Køberne: Hvem, hvad, hvor, hvorfor og hvordan? 

Det koster lidt både at skulle få butik/webshop samt tøjmærke op at køre og holde det kørende :)

Men følger da lige med i din idé, for den er skam go nok... og skulle du få brug for en webdesigner til what-ever, kan du jo altid skrive :O) 

Mvh Thea

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Fra  www.eyedesign.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster som nævnt intet at starte noget op på papiret, 2 klik så har du CVR og er registreret med virksomhed....:) Læs om det på skat eller herinde ;) 

Du kunne jo starte ud med at lave lidt demo/proto tryk herhjemme og få vennerne og dig selv til at gå med det, lav en aftale med et trykkeri og få det stille og roligt igang, før du bare bestiller x antal hos en producent :D Hertil kommer også kvalitet af tøjet, trykket mv :O) 

Umiddelbart ser det jo meget fedt ud (set på facebook) men ét er at ville lave eget tryk på tøjet / eget design noget andet er hvad din PLAN er :) 

Køberne: Hvem, hvad, hvor, hvorfor og hvordan? 

Det koster lidt både at skulle få butik/webshop samt tøjmærke op at køre og holde det kørende :)

Men følger da lige med i din idé, for den er skam go nok... og skulle du få brug for en webdesigner til what-ever, kan du jo altid skrive :O) 

Mvh Thea

Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 1000 tak for dit svar. 

Hvad mener du med "demo/proto tryk herhjemme" skal jeg gå ud og inverstere i en lille trykke maskine eller? :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)