Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på checkout system på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften! :)

Jeg har ikke fået det testet endnu, men nu synes jeg det skulle være. Jeg vil gerne høre jeres feedback på min indkøbskurv/checkout. I skal bare give jeres respons hvordan i synes det er at bruge, og om i kan finde ud af det.

I kan evt prøve at lægge nogen varer i kurven og se.

Webshophttp://www.onkelbillig.dk/ 

Mvh Nygård

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide den. Den er nem at finde rundt i modsat hos andre shops. Overvej dog, om der skal stå "køb" eller "til kassen" i indkøbskurven. Jeg har ikke styr på konverteringsoptimering, så hvis det er bedst at skrive "køb", har jeg selvfølgeligt ikke noget at skulle have sagt.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God aften Nygård...

Først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg synes det er et flot checkout flow du har dig.

Men her er mine forslag til ændringer og de har alle noget med din "form" at gøre.

1. Byt om på postnummer og by, så man skriver postnummeret først.

2. Når man skriver postnummeret ind, bør bynavnet komme frem af sig selv

3. Fjern "Stat" - Det bør kun komme frem hvis man f.eks. vælger Tyskland hvor det er påkrævet.

4. Lad Danmark være forudvalgt, hvis det er det land du fokusere på. Ellers vælg et andet land.

5. Hvad sker der når jeg trykker på "næste"? Prøv evt. at svare brugeren på det, før de klikker :)

Jeg håber det er fem punkter du kan bruge :)

God vind med shoppen :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nygård

Jeg synes den ser flot ud! Som forbruger føler jeg mig tryg og kunne godt ha købt noget, hvis jeg lige stod og manglede lidt iPhone tilbehør :)

Men jeg mangler lige søgefunktionen?? Hvis der lige er noget bestemt jeg mangler, bruger jeg tit søgefunktionen på en shop ..men kan godt være det bare er mig :)

Mvh

Mads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)