Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ALT sælges på nettet ? - også det jeg ønsker sælge ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften i stuen,
Jeg har tit læst herinde at ALT kan sælges på nettet, hvis man gøre det rigtigt. Men spørgsmålet er om det nu igså er rigtigt ?

Personligt sidder jeg og har lyst til sælge sengesætte , bestående af 2 hovedpuder, 1 dynebetræk og en lagen. Jeg kan af google analytic se at der ik bliver søgt efter dem så tit.

Så spørgsmålet er om man kan sælge dem via nettet ?

Jeg havde 2 sengesæt som jeg prøvede sælge via facebook, folk var nysgerig stillet spøgsmål, men ingen købte dem
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke man kunne sælge sengesæt, hovedpuder osv, så tror jeg, Jysk ville have bygget sin hjemmeside meget anderledes op - Det er nemlig en webshop :)

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Bay:

Hvis ikke man kunne sælge sengesæt, hovedpuder osv, så tror jeg, Jysk ville have bygget sin hjemmeside meget anderledes op - Det er nemlig en webshop :)

Spørgsmålet er bare, hvor meget de sælger via webshoppen. Når man har så mange fysiske butikker som Jysk, så er webshoppen muligvis bare en god service til dem, der foretrækker at handle på nettet (ikke at jeg ved noget om det). Men hvis trådstarter ikke ejer nogle fysiske butikker, der giver en god indtjening, så vil vedkommende muligvis ikke kunne leve udelukkende af sin webshop.

Personligt kan jeg dog heller ikke se, hvorfor der ikke skulle være et marked for det. Som med som meget andet salg, handler det nok mest om at gøre sig synlig, så folk kender til ens forretning. Ikke mindst når man er oppe imod Jysk. Det ville for mig i hvert fald være meget logisk at google "Jysk" (eller "Jysk Sengetøjslager" som det oprindeligt hed)) fremfor "sengetøj", hvis det var det, jeg ønskede at købe.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad? Der bliver søgt 480 gange på ordet "sengesæt" direkte, og 40.500 bredt med alle søgninger hvor ordet indegår. Det er rigtig mange, og der er bestemt muligheder for at sælge det online.

Jeg vil dog alligevel kraftigt anbefale imod det, medmindre du er en ninja til det her online:

  • Branchen er HÅRD. Der er mange konkurrenter, og de ved hvad de laver. 
  • Købt reklame er dyrt, både via FB og Adwords, og spiller hjemmesiden ikke 120% kan man godt vinke farvel til indtjening
  • Sociale medier... Well, det skal famne være lækkert før man får likes om... sengesæt
Det er så meget "red ocean" ud fra blue/red ocean tankegangen at det gør ret ondt. Jeg ville ikke ønske nogen at gå i krig mod Jysk og Ikea, medmindre de er unge og har hustlet Google-placeringer fra de store i nogle år.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Interessant. Jeg synes det ellers det er hårdt at komme i alle brancher idag. Jeg ønsker i første omgang kun sælge sengesæt.
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis du har nogle virkelig lækre sengesæt, mange forskellige farver, mønstrer, traditionelle, sjove, atypiske så er det muligt. Har du kun få sæt/typer vil jeg være tvivlsom. Du skal nå en vis volume før det bliver interessant og du skal være indstillet på at det tager noget tid før du begynder at ranke i Google og derfor afsætte.

God vind med hvad du vælger :-)

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger bl.a. sengesæt og det kan godt lade sig gøre. Men man kan jo ikke leve af at sælge et produkt eller et "sæt". Det kræver et stort sortiment hvis du skal have nogen chance for det. 

Og vores erfaring er at det oftest er design-sengetøj der er nemmere at sælge over nettet. Folk vil gerne kende kvaliteten.

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
1000 tak Allan. det er dejligt med et svar fra en som arbejder med det. det at sælge segesæt er en start og Jeg har tænkt på sælge sengesæt af eget brand.

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)