Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejer firmaer med Aps automatisk rettighederne til domæne?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

CS85:

Jeg har næsten lige købt det, og har kun en standard page med en "Skriv din email og få svar når vi er i luften" boks. Jeg har slet ikke lyst til at sælge det tilbage til dem, eftersom jeg virkeligt tror på projektet og domænet er super godt! Domænet er 2 almindelige ord på engelsk som også bruges af mange danske firmaer.

Det er svært at sige mere, når man ikke har flere oplysninger.

Er de 2 almindelige ord en beskrivelse af dit produkt/projekt står du stærkt.

F.eks. mobilephones og du vil sælge mobiltelefoner.

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar :-). Firmaet har besluttet at gå i retten med advokat og det hele

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk at lægge vægt på at hvis de har kørt forretningen online, så burde de ikke have ladet domænet løbe ud, da det har været grundlaget for deres indtjening.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Jens - Hvis de virkelig er så interesseret i at have domænet, hvorfor lod de det så udløbe i første omgang? Og hvorfor havde de ikke noget indhold på siden i hele det år, de lejede det? Du har en god sag her.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene. Ja det lader virkeligt til at jeg står som vinder. Det føler jeg virkeligt også selv. De har hverken varemærkeregistreret domænet eller noget. Jeg arbejder på siden og opretter også en facebook side snarest

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, Nej, og atter nejSmile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du ikke skrive navnet på domænet?

Men hvis deres virksomhed er med samme navn, og de kan bevise at de har mere ret til domænet, så får du påbud om at overdrage domænet til dem.

Jeg ville beholde domænet selv.

Du skal dog passe på omkring at skrive noget omkring salg til dem i en mail. Da dette kan bruges mod dig senere.

Held og lykke med dit domæne Big Smile

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har absolut ikke tænkt mig at sælge domænet og det har de også fået afvide. Jeg nægter at sælge det og jeg nægter overhovedet at gå af med det! Det er et projekt som jeg absolut vil fortsætte med! De tilbød 2000 først som jeg afslog, derefter tilbød de 5000 som sidste bud, hvilket jeg også har afslået. Jeg vil ikke af med domænet.

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok sørge for at opdatere løbende :-) Firmaet siger at de har over 5000 medlemmere samt at de har musemåtte, kuglepenne og rabatkort med deres logo osv på.

Mærkeligt at de ikke har haft noget online aktivitet siden maj 2012, og at de kun har 65-70 fans på deres facebookside, og den sidste aktivitet på facebook-siden og deres twitter fra april/maj 2012. Altså et år siden.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)