Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked for import af Ure fra Kina?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber I kan hjælpe mig.

Hvis jeg køber et ur fra Kina til 57 kr - incl. told, moms mm. bliver, hvis jeg sætter en salgspris for uret på 150 kr, til: 112 kr.

Der er jo ikke så meget fortjeneste for ét ur - 38 kr. Men er Danmark et stort nok marked hvis det skal gå, at lave en forretning ud af det?

Vil i sætte salgsprisen mere ud fra billedet?


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

for det første skal være CVR med importregistrering for at importere fra Kina til videreslag og så har du slet ikke moms at betale. 

Jeg kan ikke lige følge dine beregninger ud over at 150 minus 112 er 38 - men de 150 er jo inkl. moms går jeg ud fra, så det 30 kr i moms og dermed kun 120 kr uden moms du får

I alle fald, der er mange Kina ure på websider i DK og mindst lige så mange fra udenlandske sælgere. Kvaliteten er som prisen ofte - i bund. Det er ikke let at lave et ur til 57 kr - så reklamationer kan påregnes. Jeg tror det er for hårdt for at være ærlig. 

Kan du skaffe dig forhandling af nogle mikromærker fra tyskland eller schweiz, kombineret med måske lidt russisk OG kina ure, så tjo måske, men jeg tror du vil se det koster mere end det smager

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umuligt at sætte en salgspris ud fra et billede.

Det er vigtigt at tage højde for kvalitet, egenskaber mv. når prisen skal sættes, samtidig med man tænker på omkostningerne der er forbundet med et salg :)

Fortjensten skal nok umiddelbart være højere - der er en del konkurrence på urmarkedet :)

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Cookie!

Havde slet ikke tænkt på CVR (dåårrhh) :-)

Men ja, kvaliteten er nok efter prisen.

Jeg prøvede at søge lidt efter om der var andre der solgte Kina ure - men kunne ikke lige finde nogle.

Kender du nogle DK sider der sælger Kina Ure ?

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sjensen

Som john skriver.

Husk du skal medregne salgsmoms ;-) Det vil sige husk at trække moms fra i din udregning.
Det koster at sælge her i DK ;-)

Jeg tror umiddelbart ikke du vil komme til at tjene fedt på at sælge billige ure i DK.
Der er flere websites som har dette i sortiment og mener ikke de generer særlig meget salg efter hvad jeg har hørt.

Du vil helt sikkert kunne sælge nogle stykker hvis du får en god placering på google, men igen arbejde / kontra fortjeneste.
Der er nok andre ting som er bedre at importere og sælge hvor der er lidt større avance.

Men interesserer du dig for ure og vil prøve det af så er det jo billigt at komme igang ;-)
Køb 5-10 ure hjem og lav en flot website. Se om der er kunder til det.
Det giver også lidt erfaring ;-)

Held og lykke

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene - jeg genovervejer lige idéen :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der er et kæmpe marked for import af ure - Der er endda flere amino'er som gør det og videresælger med stor succes og store avancer :-)

Dog er det essentielt, at du har styr på din værdikæde. Den pris du oplyser lugter langt væk af en masse unødvendige led, som alle vil have en andel af indtægten.
 

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et skud på hvad man kan få ure til? Jeg troede 57 kr, var meget billigt :-)

Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey ;) (brugte sgu lige lidt tid på at lave en bruger ;)

her tjek det her ud ;) http://www.miniinthebox.com/da/ 
vi er nogen herfra der har handlet derfra mange gange ikke været nogen problemer, de er sgu søde og rare og tjek lige priserne på ALT! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)