Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd en god røvfuld videoer fra blot 1200,-

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Video er pisse-fucking vigtigt, hvis du vil lave godt indhold til din affiliate side, webshop eller firmahjemmeside. Basta! Er du uenig, er det på tide enten at vågne op, eller alternativt at lade dine konkurrenter stikke af.


Er ovenstående sort snak i dine øre, så tag et kig på:
http://emil-blucher.dk/blog/video-seo/
http://halfdantimm.dk/linkbuilding-med-video



Her vil du se at:
- Du kan bruge video til at levere indhold som dine konkurrenter ikke gør
- Både søgemaskiner og brugere elsker godt indhold – og video er pisse godt indhold
- Du kan bruge video til at fastholde besøgende længere tid på din hjemmeside. Godt for din besøgstid og godt for din Bounce Rate
- Videoer kan bruges til at tiltrække hårde links som normalt er svære at få (og svære at duplikere for dine konkurrenter)
- Videoer kan bruges til at få video snippets direkte i søgeresultaterne, som kan få din hjemmeside til at skille sig ud i SERP’en
…bare for at nævne nogle få punkter


Her er mit tilbud så:

Få mulighed for vores lækre udstyr som vi har stående fast på Østerbro til en symbolsk pris. Nyd godt af et professionelt videokamera, teleprompter, trådløs micropotsæt med en god mikrofon, bagbelyst baggrund på 1,5x2 meter, reflektor samt to store og bløde lyskilder. Alt hvad du skal gøre, er at medbringe et SD-kort (gerne et som er relativt hurtigt), hvorefter du hjemmefra kan redigere dine videoer. Har du gjort dit arbejde hjemmefra, kan du nå at skyde en god røvfuld videoer på henholdsvis en halv eller en hel dag. Jeg er til stede undervejs til at forklare dig om udstyret, således at du kan komme i gang. Se derfor dette tilbud som en mulighed for at få skudt nogle lækre videoer til en god pris, mod at du gør det meste af arbejdet selv. Udstyr som det vi bruger koster knaster, og er derfor ikke noget som alle og enhver kan få adgang til. Prisen afspejler sig også af kvaliteten, som er længder højere end hvad du kan lave selv med et hjemmekamera eller en iPhone.

4 timer = 1200 DKK + moms
8 timer = 1800 DKK + moms

Vil du have mig til at redigere dine videoer, kan vi sikkert også finde ud af det mod et mertillæg. 
Inden vi slutter af, så kan du her se et eksempel på en video som Halfdan Timm selv har skudt på vores udstyr, samt hvordan han efterfølgende har brugt videoen til at skille sig ud på Google.

 

 

 Og her et eksempel på et videosnippet:

 


Har ovenstående interesse, så fang mig på emil(elefantensnæse)marketing.dk

-Emil

Ps. husk at togbilletten til KBH kan trækkes fra, hvis i kommer fra Jylland eller andre spændende steder

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dejligt billigt! 

Jeg smider dig en e-mail, når jeg kommer forbi København Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igang igen i dag. Emils udstyr er super lækkert - og hvis man lige klæder sig pænt på begynder det at ligne noget:

Brugt her om virksomhedsskatteordningen.

Emil brokker sig lidt over, at jeg ikke har fadet logoet i starten og slutningen af videoen - men jeg synes han er meget, meget langt nede i detaljerne nu.

Det er et spørgsmål om tid før I ser mig ranke på virksomhedsskatteordning med video nu. Det kan jeg anbefale. CTR'en stiger! ;-)

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det ligner et godt tilbud og jeg tror vi kommer til at bruge jer snarest (4-6 uger ca.).

Lige en lille ting, i har en (lang!) cookie advarsel på hjemmesiden. Problemet er at man skal læse hele teksen for lige at være sikker på hvad man siger Ja til. Det tager aaalt for lang tid :-) En overskrift i stil med 'Accepter Cookies?' ville passe super godt ind her! (og gerne en kortere tekst).

Mvh. og held og lykke med det.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Halfdan

"Hvis du har tjent 400.000 kan du lade 110.000 stå"

Det kan du selvfølgelig godt, men det var nok smartere med 10.000, medmindre du egentligt ville have sagt 500.000 Cool

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Hvis du har tjent 400.000 kan du lade 110.000 stå"

Det kan du selvfølgelig godt, men det var nok smartere med 10.000, medmindre du egentligt ville have sagt 500.000 Cool

Ja det var vist en mindre fejl i en ellers udemærket video, både indhold og produktion .)

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for off topic Emil. Det kunne være interessant at se en split test på CTR% med google plus, video og ingenting. Nogle der ved hvor jeg kan finde en sådan test:)?

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad for et kamera bruger du? Jeg har stærkt overvejet at begynde og leje mit fotostudie i Århus ud på dagsbasis til folk der vil lave produkt eller portræt fotos til en billig penge, men i og med at vi har alt lys og lyd grejet så skal der ikke meget til før man kunne udvide det og tilbyde video også :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Det kan du selvfølgelig godt, men det var nok smartere med 10.000, medmindre du egentligt ville have sagt 500.000

Haha, jeg er en kæmpe skovl nogle gange.

Tak for heads-up! Jeg må lige lave en annotation i videoen. :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa: Du skal være mere end velkommen!

MaxJensen: Helt i orden - du skal også være velkommen. Går der længere tid må du lige prikke mig på skulderen, hvis jeg skulle vælge at udbyde tjenesten ovenfor til en højere pris. Dine tanker ang. cookiebeskeden er skrevet bag øret.

James Bond: Her tænker du vel CTR i SERP'en - eller hvad?

Mikkel: Vi bruger primært vores Panasonic ag-ac90, som har en vejledende udsalgspris på 16.500 inkl. moms, samt et Manfrotto 503HDV/525 stativ. Ved større reportageopgaver har jeg med fordel benyttet et Sony HXR-NX5.

Halfdan: Ja, du er en kæmpe skovl til tider. Ville du bare bruge teleprompteren ville du undgå den slags fejl :)

- Emil

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)