Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamevideoer på Facebook-side.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har tænkt mig at tjene penge på Facebook. Derfor har jeg oprettet en Facebook-side og en profil hos Buzzamedia.dk som betaler 30 øre hver gang jeg kan få en person til at klikke på deres reklame videoer. Jeg har så tænkt mig at poste reklamevideoer på min Facebook-side og lokke folk til at klikke på dem ved at dele indtægten med dem. Lidt inspireret af PointShop som bare giver point i stedet for penge. Jeg vil f.eks. poste en reklamefilm og bede om et referat af videoen i en besked til mig. Personen får så 15 øre i belønning. Hvis jeg f.eks. får 1000 referater fra folk dagligt, har jeg så tjent 1000x15= 150 kr. som på en måned bliver 4500 kr. Hvad synes i om min affiliate-ide?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen lyder meget fin, men jeg tror ikke at det vil blive en succes. Da personen som ser disse reklamefilm og derefter bruger tid på at skrive hvad filmen handler om, nok forventer mere end de 15 øre.

Mvh.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Kristoffer.

Men hvis prisen blev sat op til 20 øre, og der kun blev bedt om at der skulle sendes en besked med teksten "Videoen er set", og at dette måtte gentages en gang i timen, da det er den grænse Buzzamedia har sat for at forhindre snyd med programmer der klikker på videoen. Ville det så lyde rimeligt.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så en person vil altså kunne tjene 4,80 kr i døgnet, hvis de gør det 24 gange i døgnet?

Medmindre der er mange flere film som de kan se hver time, så er der absolut ingen der gider det! Alt efter hvor lange videoerne er, så skal man bedømme 500 af dem i timen for at få en timepris på 100 kr..

Så hvis du lige lavede det regneksempel som jeg lige har lavet, så kan du jo godt se at det er noget som ingen gider..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drop Buzzamedia.. Fup firma

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Goviralnetwork.. har jeg tjent 4000 på en måned via en facebook side på 26.000 likes.. og ja det er gået 19 dage

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow hvad handler din side da om. Det er vel ikke en af de der "for sjov" sider?

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu prøve og se hvordan det går. Hvis jeg betaler folk 0,25 kr. i timen, for en 15 sek. lang video. Når en masse 13 årige hører om at tjene penge på Facebook skal det nok blive til noget kan jeg forestille mig. Og når det er så let, og kræver næsten intet. Og sådan en side som du har lukker Facebook ned dagligt, da de kalder sådanne sider for spam, så det tør jeg ikke vove mig ud i.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu give det en chance med 0,25 i timen. Når en masse 13-årige hører om at tjene penge på Facebook skal det nok blive til noget. Hvor meget er egentlig lønnen pr view på Goviral?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)