Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test produktide med markedsundersøgelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi er nogle stykker der leger med tanken om at lave et abonnementsbaseret produkt som skal tage kampen op med eksisterende produkter på markedet.

Ideen er at præsentere f.eks. 3 abonnementer med forskelligt indhold, og få undersøgt hvilket abonnement hvilken gruppe personer finder mest attraktivt - og om de finder det så attraktivt at de vil skifte fra deres nuværende leverandør. Der er altså to mål: 1) Mest attraktive abonnement pr. kundeprofil og 2) Er det overhovedet attraktivt nok.

Hvordan får vi det testet på en uvildig gruppe personer? Hvilke firmaer kan hjælpe med det? Vi vil gerne ramme så bred en gruppe af personer som muligt - unge, gamle, kvinder, mænd, danskere, indvandrere osv. Priseksempler modtages naturligvis gerne hvis du har fået foretaget noget tilsvarende.

PS. Personerne skal være helt uvildige, derfor vil vi ikke bruge egne netværkFacebook, Twitter mv.

mvh

Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

So du skriver i overskriften for indlægget, så vil en markedsundersøgelse nok være en god idé. Når personerne skal være helt uvildige er det svært selv at kunne gøre så meget, hvis du smider en survey op på Amino vil de fleste nok også være favoriseret af, at de (forhåbentlig ;-)) gerne vil hjælpe dig på vej som iværksætter, hvilket jo også kan have en negativ effekt i din undersøgelse.

Jeg ville få et professionelt analyse bureau til at foretage opgaven. Jeg kender ikke selv ret meget til priser på dette områder, men arbejder som interviewer ved et analysebureau kaldet A&B ANALYSE, som er nogen af de billigere i branchen. Sorry for skamløs reklame.. Men det er lige det eneste jeg har "erfaring" med. 

Måske du kunne prøve, at hive fat i dem? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)