Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

På mit website, skal der være en menu, som hedder annoncer. Der vil virksomheder kunne reklamere. Nu tænker jeg, om man skal have en aftale med NETS for at gøre det? Det er jo ikke en webshop, hvor brugerne skal vælge forskellige betalingsmuligheder. Her skal de bare sætte pengene direkte ind i min bank. Er det så ikke ligegodt, hvilke former for kort og pengeinstitutter, som de har? Er det nemmere, hvis jeg f.eks. laver min egen paypal konto, hvor virksomhederne sætter pengene ind? Håber I har forstand på det. Jeg tænkte nemlig bare på at få det lavet, men kom så til at tænke på, om der kunne blive problemer med NETS, selvom det ikke er en webshop.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke til at det er den vildeste annonceplatform du er ved at bygge (sammenlignet med f.eks. Facebook eller Google)
Så hvis din tænke bare er at tilbyde et par professionelle annoncører købe dine pladser for en måned eller et par stykker af gangen, så er der ingen grund til at betale NETS en mindre formue. Blot bed dine annoncører lave dig en almindelig bankoverførsel inden du smækker deres annoncer online. Alternativet er PayPal, men der skal du tage forbehold for en del gebyrer...

Håber svaret kan bruges...

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret JanusSmile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)