Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side!

Jeg ville nok bare tage jeres menu, og smide ned i footeren eller nederst på siden, og så flytte jeres forskellige produkt katagoriere derop, så man ikke skal klikke på produkter for at se dem.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:
Jeg ville nok bare tage jeres menu, og smide ned i footeren eller nederst på siden, og så flytte jeres forskellige produkt katagoriere derop, så man ikke skal klikke på produkter for at se dem.

Jeg er meget enig med Eric. 

Ellers fremstår siden meget troværdig, og brugervenligheden er ganske fortrinlig.

Simon Geeked

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er det en pæn og rimelig overskuelig hjemmeside, men jeg ville nok sætte ramme om produktbillederne, eller om hvert enkelt produkt.

SEO:

- Din hjemmeside svarer både med og uden www., det er duplicate content og bør rettes med et 301 redirect.

- Du har ikke nød at bruge så meget krudt på meta keywords, da de ikke bliver brugt af søgemaskinerne.

Fra Vejen
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser meget fin ud. Jeg ville dog, som de andre også påtaler, få produkterne op i toppen ude i siden. Og så synes jeg at jeres "dias" i toppen fylder lidt for meget, og indeholder lidt for mange ord. Prøv at se om i kan korte noget af det ned, så man hurtig fanger budskabet.

Kasper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt - Kan ikke komme med noget ondt at sige om den. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes den er rigtig flot og troværdig. Jeg syntes dog jeg har lidt svært ved at danne mig et overblik over jeres produkter og ydelser. Det virker som om jeg har rigtig mange valg, og jeg skal bruge en del tid på at finde ud af hvilket af dem der er rigtig for mig. Tror det kan få folk til at klikke sig væk. Det skal sku være mere simpelt og lige på. Bare min mening.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den er en smule rodet ved første øjekast, der er rigtig mange ikoner oppe i toppen, og når så det første billede i rotationen på forsiden er 12 grønne checkmarks gør det ikke ikonmængden mindre. Skal ikke kunne sige om det er bedre salgsmæssigt, men jeg er umiddelbart forvirret ved første øjekast og ville nok foretrække en mere simpel version.

Fra Næstved
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres inputs.. Vi vil arbejde videre på den

Vi tænkte nok at produkterne heller skal være øverst så de er til at få øje på med det samme 

 

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side:-)

Faldt lige over nogle stavefejl, som gør fremståelsen utroværdig.

syntes godt om --> synes godt om (syntes er altid i datid)

desuden vi reparerer :-)

Venligst Julie

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)