Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino - stjerner og politisk debat

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Hej

Det var i april sidste år jeg har startet denne debat:

http://www.amino.dk/forums/t/158453.aspx

Der viste sig til at være en af den længste her på siden. Bølgerne gik også højt. Samtidig kunne man se, at der var nogle brugere, der har oprettet profiler på Amino for at deltage kun i DENNE eller andre Vejlegård relaterede debatter. Det var bestemt ikke iværksættere - det kunne man læse ud fra deres poster og ret "anonyme" profiler. Man kan tro at der var folk, der er ansat af 3F.

p.t. har jeg ikke et Plus profil, så jeg kan ikke se, hvem er det der har bedømt mine indlæg. Men det vil ikke være svært for mig at gætte, at det er netop 3 F tilhængere der har giver mi 1-stjerne karakterer. Det påvirker, selvfølgelig min "Amino - karma".

Jeg kunne selvfølgelig vælge at holde min kæft, men det ville være forkert i mine øjnene, på den anden side, kan jeg se, at denne tråd, er lige som i Sovjetunionen var der brugt "sanktioner" over for den politiske modstander, som jeg er.

Nu har jeg forbundet min Amino profil med min Google+, så de her stjerner kan muligvis påvirke mig ikke kun her, men også m.h.t. Google Ranking.

Spørgsmål så: skal man lade være med at være politisk her på Amino, for at ikke spolere sin formæl anseende på nettet, eller kan man evt fjerne mulighed for at give karakterer i indlæg, der har ikke faglig, men politisk relevans.

Skal man løfte politiske emner, der vedrører iværksættere og selvstændige her i fremtiden, eller gør man det bare en anden sted, hvor ens politisk holdning vil ikke medføre noget "dårlig karma" til een?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne er liidt længere og mere vist :)-
http://www.amino.dk/forums/t/172241.aspx



Efter min mening så skal du og andre da være politiske, både her og andre steder hvis de vil det.

Hvis du er "bange" for at kunder eller lignende dømmer dig udfra dine politiske holdninger mm. -
- burde du vågne op :-) (ikke hårdt ment!)

Men verdenen omkring os dømmer os på de sjoveste ting.
Hvis du snakker sjovt er der nogle der bliver frastødt, hvis du har briller (tro mig, der er stadig nogle der mener det kun er nørder....)
hvis du ikke staver så godt osv.

Ja, der er et hav af grunde til at blive dømt på, så hvorfor skjule lige netop dine meninger og holdninger :)?


Efter min mening ville jeg ytre mig som jeg har lyst til, også må eventuelle kunder eller samarbejdspartnere og alt det, bare gå glip af "mig" hvis de ikke kan klare en ung gut med briller som stemmer blåt og alle de andre "fejl" :-)

Håber det fik dig til at se det fra et andet syn :-)-


Mvh Christoffer. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christoffer

Jeg er ikke bange for noget, men spørger bare lidt principielt til det her, fordi Amino er portal, hvor man bedømmer indlæg på faglighed og relevans, og ikke på politik ...

Jeg personlig kan være ligeglad. Det er ikke her jeg møder mine potentielle kunder og mit liv afhænger ikke som sådan af Amino-indlæg-karma. Vil bare vide om det påvirker eens Google ranking m.h.t. Google + ;-)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:

Hej Christoffer

Jeg er ikke bange for noget, men spørger bare lidt principielt til det her, fordi Amino er portal, hvor man bedømmer indlæg på faglighed og relevans, og ikke på politik ...

Jeg personlig kan være ligeglad. Det er ikke her jeg møder mine potentielle kunder og mit liv afhænger ikke som sådan af Amino-indlæg-karma. Vil bare vide om det påvirker eens Google ranking m.h.t. Google + ;-)



Misforstod det vel lidt så :-)

Men jeg skulle ikke mene at "stjerner" på amino har noget at gøre med din google+ profil, men facebook likes og G+ likes har vidst :-)

Men ikke hæng mig op på det

vh 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

OK; jeg har nok også formuleret mig lidt om det ene og lidt om det andet :-) I princippet tror jeg det er begge emner der er relevante. Påvirker det Google+, hvis man har forbundet profiler, og hvordan ens politisk ståsted påvirker Amino-karma, hvis ens politiske modstandere trykker en "karma" ned :-)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:

OK; jeg har nok også formuleret mig lidt om det ene og lidt om det andet :-) I princippet tror jeg det er begge emner der er relevante. Påvirker det Google+, hvis man har forbundet profiler, og hvordan ens politisk ståsted påvirker Amino-karma, hvis ens politiske modstandere trykker en "karma" ned :-)


hehe :-)

Jamen jeg tror og kunne da ikke forstå hvis det påvirker, men jeg ved det ærlig talt ikke :-)
(og har på fornemmelsen alle andre også er "blanke")

google's "Plus" halløj, er jo stadigvæk "forholdsvist" nyt indenfor rankings osv, så måske deres algoritme er lidt "off" på lige netop Amino :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg tror ikke du har fået stjerner af den ene eller anden art specielt på grund af politisk uenighed. Det ville jeg selv også finde forkert. Du var bare ude i at afgøre noget domstolene ikke var i nærheden af, du brokkede dig over politiet og efterforskningsledelsens ferie efter min bedste opfattelse helt uden at ha baggrund til det

Du hang helt enkelt en lang række folk ud - uden de kunne forsvare sig, på grund af en fast politisk mening om fagforeninger

Jeg tror (og ved fra mig selv) at man kan få grimme anmeldelser på grund af politiske meninger, men det bliver langt værre, hvis man op træder over domstole og hænger folk ud. 

Tal ordentligt, og hæng ikke en masse uskyldige ud - politiet som politisk en del af det - dommerne som også bare er røde osv. Det kan ikke udelukkes at være tilfældet her og der (eller blå) men man skal være MEGET godt klædt på, før man i en politisk debat, kaster sig ud i det. Du vil i øvrigt se, at politikerne generelt også afholder sig fra den slags - også LA her.

Fremfør politiske synspunkter og lad ikke hverken Amin Skov eller 3F trække dig rundt i nogen som helst manege, men kom med argumenter for fagforeningsfrihed - eller tvang - ud fra helheder og ikke ud fra - et stærkt personligt (liberal alliance som du skrev i profil brev) engagement i en dybt sørgelig sag - så får du i alle fald nok ryddet lidt ud i den negative karma

Vil du har beskyldningerne med - og det stærke engagement, så tag kamaen som følger med et smil. Du skriver jo også som Zenia Kommunikation, og det kan give venner og fjender også af selskabet - med stærke meninger, og det må man så bare forholde sig til

Der er bestemt folk der skriver sådan herinde, at jeg aldrig ville røre deres virksomhed, og andre jeg føler mig tiltrukket af. Du har det garanteret på samme måde, nogen synes man om (fordi man er enige ofte - eller i alle fald føler sig på linie i FORMEN for debatten) andre synes man mindre om - På den måde er Amino ikke så vældig anderledes end facebook. Det man skriver, hænger i æteren, længe længe efter og kan dukke op ved navne og emnesøgninger i mange forbindelser.Big Smile

Det viser Aminos styrke. Tit hvis jeg søger et økonomisk eller juridisk emnet, så er der 4-5 Amino indlæg mellem de første 10 google forslag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har givet masser af 1-stjernede bedømmelser i 3F tråden - også til dig. Jeg er ikke medlem af 3F eller nogen anden fagforening for den sags skyld, men forsøgte at få bare en anelse saglighed ind i tråden, der er fyldt med usandheder, ubegrundede beskyldninger og forhåndsindtagelser. Når det er sagt, så mener jeg ikke at de gule fagforeninger har nogen som helst berittigelse i Danmark, de er bare med til at gøre overenskomstområdet til en endnu større rodebutik. Jeg hælder nok mest til en norsk model.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Nicolaj Thomasen:
 Når det er sagt, så mener jeg ikke at de gule fagforeninger har nogen som helst berittigelse i Danmark, de er bare med til at gøre overenskomstområdet til en endnu større rodebutik. Jeg hælder nok mest til en norsk model.

 

Du har ret. Jeg syntes også din mobiltjek.dk promovere for mange virksomheder og du burde faktisk kun holde dig til et selskab.. Det er mere overskueligt og selvfølglig bedst for dine besøgende/kunder. Det er en kæmpe rodebutik med alle de mobilselskaber..

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

BruunMedia:
Du har ret. Jeg syntes også din mobiltjek.dk promovere for mange virksomheder og du burde faktisk kun holde dig til et selskab.. Det er mere overskueligt og selvfølglig bedst for dine besøgende/kunder. Det er en kæmpe rodebutik med alle de mobilselskaber..

Du er i alle fald en af dem jeg allerede for længe siden har noteret mig . BruunMedia skal jeg aldrig arbejde med. Du har alt for kort lunte og vil jo slås hele tiden - samme sag næsten hver gang

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)