Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler; 15 øre pr. ord (ekskl. moms)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej kære Amino'er,

Min partner og jeg, har lavet en aftale om, at vi skal afholde en work-weekend (ja, vi har fået inspiration fra den kære Halfdan Timm) i den kommende weekend. Det vil forholde sig således, at vi påbegynder arbejdet lørdag kl. 10.00 og skriver herefter indtil kl. 20.00 søndag - naturligvis afbrudt af et par timers søvn, men én af os vil hele tiden være ved tastaturet.

Målet for denne weekend er, at skrive 90.000 ord, hvorfor vi håber på overvældende interesse fra jeres side. Alle de bestilte artikler (på nær dem, der bestilles efter vi har artikler á 90.000 ord) leveres søndag aften mellem kl. 20.00 og 22.00. Da vi begge to sørger for, at få noget søvn, kan vi naturligvis forsat garanterer, at artiklerne er velskrevne og SEO-venlige.

Vi har før skrevet for MobilTjek.dk, Weis & Wise, SikkerhedsEksperten.dk, Sølund Marketing og FioniaWEB, såvel som en lang række andre virksomheder. Vi besidder derfor stor erfaring med forfatning af SEO-artikler, men vi differentierer os ved, ikke blot at skrive tekster, der henvender sig til søgemaskinerne, men også til brugerne, da vi er af den overbevisning, at en SEO-tekst også skal være brugervenlig.

Vi håber naturligvis meget, at I tager godt imod vores - ifølge os selv - meget lukrativ tilbud, og bestiller en lang række artikler, så vi har en masse arbejde at tage fat i. Vi modtager henvendelse på følgende e-mail: nbo@nuvomedia.dk eller pr. PB.

Vi glæder os yderst meget til, at blive overvældet med artikler. Mange tak for jeres interesse, og fortsat god aften.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden reference - Nicolai og crew har også skrevet denne - og Jokertal Onsdag - samt Jokertal Lørdag 

En af de jokertal artikler måtte jeg skrive en del om da der var nogle fejl i det, men det er også en temmelig specifike regler at skulle sætte sig ind i for at skrive artikler jo.

Overall karakter er dog stadig 9/10 :)

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj. Du er aldrig vendt tilbage med de tre prøve tekster du lovede mig for små to uger siden ?

Mvh Rasmus

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du krav til hvor mange ord artikler skal være på eller kan jeg frit bestemme ord antal

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ExpressCMS:

Har du krav til hvor mange ord artikler skal være på eller kan jeg frit bestemme ord antal

Hej ExpressCms,

Nej, der er intet krav på antallet ord, men jeg foretrækker naturligvis større ordre.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

AbcDesign:

Hej Nikolaj. Du er aldrig vendt tilbage med de tre prøve tekster du lovede mig for små to uger siden ?

Mvh Rasmus

Hej Rasmus,

Det beklager jeg, men jeg må have misforstået vores aftale vedrørende tekst + shop. Jeg skriver dem med det samme.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

En anden reference - Nicolai og crew har også skrevet denne - og Jokertal Onsdag - samt Jokertal Lørdag 

En af de jokertal artikler måtte jeg skrive en del om da der var nogle fejl i det, men det er også en temmelig specifike regler at skulle sætte sig ind i for at skrive artikler jo.

Overall karakter er dog stadig 9/10 :)

Hej Tom,

Mange tak for de pæne ord!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai,

Hvor mange pladser har du tilbage, unge mand? :) Dvs. kan jeg ligge sådan en ordre hos dig:

- 10 x 300 ords artikler fordelt på 5 forskellige emner...?

Nu skriver jeg noget, som du måske kan blive mobset over... Men inden det sker, så skal du altså lige huske på at jeg skriver det med et kæmpe smil på læberne...! :) Jeg var solgt, da jeg så dit profil-billede..!!! Tænkte: Jesus lord.. Det er en lille baby som aktivt er ude og skaffe sig selv noget arbejde jo? :) Det der er jeg nød til at støtte op omkring...!!! jeg husker dengang jeg var 10-12 år gammel, der sad jeg hjemme og spillede Sonic på min Sega MegaDrive.. hehehe... 

Hvad siger du til det? 10 artikler af 300 ord? :) "Jeg skal bruge dem ASAP"?

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:

Hej Nicolai,

Hvor mange pladser har du tilbage, unge mand? :) Dvs. kan jeg ligge sådan en ordre hos dig:

- 10 x 300 ords artikler fordelt på 5 forskellige emner...?

Nu skriver jeg noget, som du måske kan blive mobset over... Men inden det sker, så skal du altså lige huske på at jeg skriver det med et kæmpe smil på læberne...! :) Jeg var solgt, da jeg så dit profil-billede..!!! Tænkte: Jesus lord.. Det er en lille baby som aktivt er ude og skaffe sig selv noget arbejde jo? :) Det der er jeg nød til at støtte op omkring...!!! jeg husker dengang jeg var 10-12 år gammel, der sad jeg hjemme og spillede Sonic på min Sega MegaDrive.. hehehe... 

Hvad siger du til det? 10 artikler af 300 ord? :) "Jeg skal bruge dem ASAP"?

Vh. Mehmet Aslan

Hej Mehmet,

Det vil jeg yderst gerne være behjælpelig med, og jeg er da super glad for, at du kan lide mit profilbillede ;-)

Du kan afgive bestillingen pr. PB eller via mail (nbo@nuvomedia.dk)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)