Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook: LIKE før indhold vises?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Du må ikke bruge Facebook-funktioner

Mon ikke facebook selv ser, at misbruget af likes - som opstår ved at man skal klikke like for at få en rabat, men i mine øjne også ved billeder af piger på 6 uden hår - med kræft - hvor man skal like for at vise sympati - som går til noget helt helt andet - er et misbrug der bare nedsætter værdien af både facebook - og likes.

Likes devalueres pt i mine øjne for fuld skrue. For ikke lang tid siden var 100 likes noget man spærrede øjnene op for, nu er 6000 likes helt lige meget. Sider med tusindevis af likes sættes til salg og viser hvor meget man skal lægge i dem.

 vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:

Du har ret, og facebook lukker mange sider og sletter mange brugere hver dag, for overtrædelse af deres retningslinier.

Den sidste linie i deres retningslinier er iøvrigt følgende:

Vi forbeholder os retten til at afvise eller fjerne sider af enhver grund. Disse vilkår kan til enhver tid ændres.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

At lokke med en godbid for at få et like virker glimrende, og er ikke imod facebooks retningslinjer 

- Alexander Larsen 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:

Mon ikke facebook selv ser, at misbruget af likes - som opstår ved at man skal klikke like for at få en rabat, men i mine øjne også ved billeder af piger på 6 uden hår - med kræft - hvor man skal like for at vise sympati - som går til noget helt helt andet - er et misbrug der bare nedsætter værdien af både facebook - og likes.

Likes devalueres pt i mine øjne for fuld skrue. For ikke lang tid siden var 100 likes noget man spærrede øjnene op for, nu er 6000 likes helt lige meget. Sider med tusindevis af likes sættes til salg og viser hvor meget man skal lægge i dem.

 vh

De likes man får ved at give en rabat er ofte er meget høj kvalitet, da det er din målgruppe der er interesseret i at få en rabat på dine produkter :-)

- Alexander Larsen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Patrick Olsen:

iv.    Du må ikke bruge Facebook-funktioner eller -funktionalitet som en kampagnes tilmeldings- eller adgangsmekanisme. F.eks. må en Synes godt om-tilkendegivelse eller en indcheckning på et sted ikke automatisk tilmelde eller give adgang til en kampagnedeltager.

Her er langt fra tale om en automatisk kampagnedeltagelse. Det er jo ikke således at alle der synes godt om trådstarters facebook side, er med i kampagnen. Først når de synes godt om, og så har sagt ja til at de ønsker rabatten, er de med.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)