Mon ikke facebook selv ser, at misbruget af likes - som opstår ved at man skal klikke like for at få en rabat, men i mine øjne også ved billeder af piger på 6 uden hår - med kræft - hvor man skal like for at vise sympati - som går til noget helt helt andet - er et misbrug der bare nedsætter værdien af både facebook - og likes.
Likes devalueres pt i mine øjne for fuld skrue. For ikke lang tid siden var 100 likes noget man spærrede øjnene op for, nu er 6000 likes helt lige meget. Sider med tusindevis af likes sættes til salg og viser hvor meget man skal lægge i dem.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Mon ikke facebook selv ser, at misbruget af likes - som opstår ved at man skal klikke like for at få en rabat, men i mine øjne også ved billeder af piger på 6 uden hår - med kræft - hvor man skal like for at vise sympati - som går til noget helt helt andet - er et misbrug der bare nedsætter værdien af både facebook - og likes.
Likes devalueres pt i mine øjne for fuld skrue. For ikke lang tid siden var 100 likes noget man spærrede øjnene op for, nu er 6000 likes helt lige meget. Sider med tusindevis af likes sættes til salg og viser hvor meget man skal lægge i dem.
vh
De likes man får ved at give en rabat er ofte er meget høj kvalitet, da det er din målgruppe der er interesseret i at få en rabat på dine produkter :-)
iv. Du må ikke bruge Facebook-funktioner eller -funktionalitet som en kampagnes tilmeldings- eller adgangsmekanisme. F.eks. må en Synes godt om-tilkendegivelse eller en indcheckning på et sted ikke automatisk tilmelde eller give adgang til en kampagnedeltager.
Her er langt fra tale om en automatisk kampagnedeltagelse. Det er jo ikke således at alle der synes godt om trådstarters facebook side, er med i kampagnen. Først når de synes godt om, og så har sagt ja til at de ønsker rabatten, er de med.