Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen fest uden penge!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Min ven og jeg, vil gerne starte en fest i Odense, da vi mener Odense's fester er lamme.

Jeg har denne blog (www.nyenye.tk) og har derfor interviewet mange fra den danske musikbranche. Derfor har jeg mange kunstner der vil spille billigere end de ville normalt

Målgruppen er festglade unge I alderen 16-24. Vi laver målrettet markedsføring, blandt andet på caféer, uddannelsesinstitutioner samt via Facebook

Vi gør opmærksom på, at vi kører en stram linje angående dresscode. Det vil sige at personer uden festlig påklædning eller fremtoning afvises uden tøven. Dette sker da antallet af slåskampe/misforståelser mindskes væsentligt.

Det eneste vi blot mangler er PENGE, et start budget på 5000-10000 kr ville være godt.

Vi har festen, du har pengene.

Skriv en privat besked for nærmer information.

På forhånd tak.

Mvh.

//Muuse

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt tip er at skifte ".tk" ud med ".dk", da tk har ry for at være til hacking-sites, da de er gratis og så ses de ikke som noget særligt af google...

Men generelt synes jeg at din idé er super fed. Jeg anbefaler at du søger under "Kapital" her på amino-siden.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)