Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook virksomhed??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du mener som ikke er i orden?

Jeg kan da ikke se de på nogen måder lever af siden, kan du uddybe hvorfor du mener det?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 21 likes og ingen affilliate?  Jeg har svært ved at se, hvordan man skal leve af den gruppe... Eller hvad problemet skulle være..

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare det enten er nogle der syntes det er sjovt at finde tilbud og dele dem med andre, eller også er planen, at få banket 1 million "likes" sammen og så sælge til højestbydende på Amino Geeked

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Det jeg mener er, at jeg har hørt før i tiden, at det var ulovligt at reklamere med priser på facebook, derfor vil jeg hører om det var iorden at man skrev prisen der inde. Og derefter om det er iorden at reklamere for andre firmaer. Altså de burde havde det godt med det jo, men hvis der pludselig skulle være nogle der ikke synes det var iorden, hvad så? 

Samtidig som svar på ham den anden, så er der faktisk 32 likes nu, og jeg ser det som værende meget godt på 2 dage ;) .. Det virker som om folk faktisk at lyst til at like siden. Jeg har heller ikke set en side som denne som er dansk ihvertfald. Som jeg sidder og skriver lige nu kom like nummer 33.

Folk får foræret tilbudene jo, så hvorfor ikke like? .. derudover er mit mål, at komme op på mange likes, også til sidst promovere min egen webshop meget stille, med måske et godt tilbud om ugen eller måneden.

Vil med glæde hører noget respons :)

Mvh
Alexander Rasmussen 

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)