Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passer designet til min service ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg ville blot hører om mit design henvender sig til min serviceydelser :)

jeg arbejder meget med vand, altså i form af vinduesvask og algebehandling samt facaderens og derfor jeg tænker vand som gennemgående tema

Har i forslag til forbedringer eller andet ? 

Billed på forside og de 4 små skal jeg havde taget nogen andre, så de er personlige

logo er jeg ved at få designet så det står 100% rent og flot

Kom frisk

Aqua Power Randers

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I toppen,hvis ikke dit logo kommer til at fylde det hele, så skriv dit telefonnummer i modsatte side af logoet f.esk. "Uforpligtende tilbud kontakt xx xx xx xx"

Baggrundbilledet er ikke bredt nok til min skærm, og repetere derfor. 

Der står Friisboligservice på bilen, og din trøje. Fix det evt. i photoshop. 

Nogle priser, eventuelt bare eksempler på priser. Og bedre tekster.

Hvorfor er der kommentarfelter på? Hvis du vil have at folk bruger dem, så skriv en tekst i bunden af siderne som får folk til at skrive en kommentar.

Sociale profiler, specielt facebook, husk at få kunderne til at skrive deres erfaringer med dig derinde.

Footere - "- Just another WordPress site" "Colorway Wordpress Theme by InkThemes.com" Seriøst? Væk med det!

Og til sidst men vigtigst - De fire små billeder kan man ved en søgning finde på andre (endda Danske) sider, er det nogle du har rapset? I så fald få dem væk med det samme. Det er på ingen måder ok at stjæle andres billeder, og du kan få tilsendt regninger fra ejeren af billeder for uretsmæssigt brug. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for din feedback den sætter jeg pris på :)

Som jeg nævnte i mit første indlæg skal der nye billeder på med rigtige firmanavn :) så det er på vej, skal blot ud til nogen kunder og have taget nye billeder af de forskellige service.

Priser der er synlige vil jeg tage op til overvejelse og evt smide ind :) måske i en gul cirkel ?

Kommentarfeltet kan jeg ikke lige få væk ( måske venlig sjæl kan forklare hvor det kan slettes)

Bunden som du henviser til vil jeg lige få ændret i aften, tak :)

En anden ting der er grimt er den grønne bund og knap, men kan ikke lige finde sted til ændre den til blå

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at hjemmesiden er fin.

Der er dog nogle få ting som jeg personligt ville ændre.

1. Lave "Home" knappen om til "Forside"

2. Fjern eller tag en anden baggrund i brug, jeg sidder med en 24 tommer skærm som efterhånden flere og flere gør, og man kan se at baggrunden gentager sig, det ser ikke særlig pænt ud, samt at den fjerner for meget fokus fra resten af hjemmesiden.

3. "Uforpligtende tilbud" teksten ved siden af logoet er også meget fin, den skal dog helst rykkes til højre væk fra logoet, i det et logo helst skal stå for sig selv.

4. Et CVR nummer ville gøre din hjemmeside mere troværdig.

5. Bunden i den grønne bjælke, der burde du fjerne teksterne "Just another wordpress site" samt "Colorway Wordpress Theme by InkThemes.com" denne tekst skal du lave til copyright, måske også adresse på denne bjælke.

Det var vist det jeg kunne få øje på :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Hvordan får jeg det til at hedde forside istedet for Home ? :)

baggrunden passer perfekt her, men ja hjælper ikke meget hvis kunderne får en 90èr stil med sammensatte billeder, skal jeg så blot have helt hvis baggrund for at være sikker på ikke at få samme problem ?

Skal nok huske cvr nr 

Bunden vil jeg lige kigge mere på, hvordanfår jeg den iøvrigt blå ? det samme med kasserne omkring sider itoppen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel & Sarah:

baggrunden passer perfekt her, men ja hjælper ikke meget hvis kunderne får en 90èr stil med sammensatte billeder, skal jeg så blot have helt hvis baggrund for at være sikker på ikke at få samme problem ?

Du kan centrere baggrundsbilledet, og have en hvid baggrund bag det.

Mikkel & Sarah:
Bunden vil jeg lige kigge mere på, hvordanfår jeg den iøvrigt blå ? det samme med kasserne omkring sider itoppen

Du skal ind i koderne og rode for at få det ændret. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

øverste banner dette er ikke tilpasset siden det sidste omkring uforpligtede tilbud og telefoner kan ikke ses helt på min skærm og går helt ud af banneret

mangler social medier på siden

mangler en kontaktformular på kontakt siden og dit cvr nummer dette mangler også hele siden igennem i fodnoten på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

er baggrund bedre nu ?

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Fin side - jeg synes dog at de store vanddråber ude i begge sider er meningsforstyrrende - og gør siden lidt mindre "prof" at se på. Derudover ville jeg ændre grønne bjælker til noget mere blåt, for at understrege vand-temaet... Men fint indhold i øvrigt :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg kan se at du bruger Wordpress til din hjemmeside. Derfor kan der være flere måde at ændre home om til Forside. Jeg skal dog ikke kunne sige hvordan da jeg ikke kender din theme du bruger.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)