Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle erfaringer med Rosenstand`s e-universe ?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Tak for svaret Thomas.

Hvad med trafik og antal brugere, ér det noget i kan løfte sløret for ?  Er der masser af nye indlæg hver dag ? Jeg regner nok ikke med at der er ligeså mange bruger og trafik som her på Amino Yes

Hvordan er tonen derinde ? Og hvad med Rosenstand himself poster han selv en del derinde ?

Mvh

Frank

Jeg er ikke medlem, men hvis jeg ikke arbejdede med SEO hver dag og havde SEO-kollegaer at snakke med privat, ville jeg ikke betænke mig et sekund.

"Masser" af indlæg er subjektivt. Mængden er i øvrigt ret lige meget. Du skal se på kvaliteten af den viden du får. Du bør i stedet spørge til den kvalitet du får. På Amino er der 100.000 profiler, på e-universe er der vist 600 (hæng mig ikke op på det), så mængden af forum-indlæg er ikke det samme.

Hvis du søger et forum med masser af (ligegyldige) indlæg skal du ikke vælge e-universe, hvis du søger kvalitet du kan bruge til optimering af din forretning skal du. Du betaler for den gode viden, ikke for høj forumaktivitet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:
Hvordan er tonen derinde ? Og hvad med Rosenstand himself poster han selv en del derinde ?
Tonen er god, og ja han poster selv blogindlæg der inde, men han svare jo primært på de indlæg der kommer i forummet.
Frank Rasmussen:
Er der masser af nye indlæg hver dag ?
Nej ikke masser, men det er jo det du som bruger skal være med til at løfte, uden brugerne er der jo kun indlæg der bliver læst og spurgt ind til og ingen forumindlæg der bliver besvaret, da der jo ikke vil være nogen :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have tak for svaret Kim.

Lige et spørgsmål mere:

Har du kunne mærke et mersalg hos KTJ-Media efter du har fulgt nogle af de tips 6 tricks som forumet ligger inde med?

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de helt store fordele er, som andre også er inde på, at du kan stille et konkret spørgsmål og være sikker på at få det korrekte svar en gang for alle.

Der er masser af steder på nettet, hvor du kan finde modstridende oplysninger, så du i praksis er nødt til at gætte dig til, hvad der er det rigtige. Hos Rosenstand får du et klart og uddybende svar enten af Rosenstand selv eller en anden lige så kompetent ekspert.

I modsætning til andre fora kan du også være helt sikker på, at eventuelle forkerte svar på dit spørgsmål lynhurtigt bliver tilbagevist af andre brugere.

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medlem. Synes at forummet er meget dødt. Så jeg betaler på grund af hans artikler og videoer. Man kan sikkert finde den samme viden på udenlandske SEO blogs gratis, men jeg stoler på Thomas så jeg synes at det er rart at høre tingene fra hans mund.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Tak for svaret, hvor længe har du selv været medlem af e-universe ? og kan du give nogle eksempler på hvad du/i f.eks har lavet om i jeres ebutik efter i har brugt e-universe, alle i andre må også gerne komme med nogle input på nogle ting i har ændret og har givet en god effekt. Det behøver bare være et par linier omkring det Smile

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det var også det jeg frygtede at der måske kan virke dødt ? (derfor denne tråd)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:
Har du kunne mærke et mersalg hos KTJ-Media efter du har fulgt nogle af de tips 6 tricks som forumet ligger inde med?
Ja det har jeg. Og jeg har samtidig også mærket mersalg ved at bruge de personer som er der inde, altså man får sig ligesom et lille netværk man kan bruge. Men jeg selv er der primært for at hjælpe, samt følge med hvis nu der er noget der er gået forbi min næse.

Men det er jo ikke kun et forum, det er en af e-universe.dk's styrker, der hvor der også ligger en rigtig stor styrke og informationskilde, er de blogindlæg som fx jeg (Kim tetzlaff), rosenstand, Anders Saugstrup, og mange andre eksperter skriver. Der er jo alt lige fra den praktiske SEO ekspert og tekniske SEO ekspert til linkbuildingeksperter og konverteringseksperter som skriver indlæg. mine indlæg personligt bliver der gået rigtig meget i dybden med (minimum 6 siders information), og det samme gør sig gældende for langt de fleste skrevede indlæg. Og så er der jo så videoindlæg også. og fælles for dem alle er at der er kommentarspor hvor du som læser kan spørge og få svar hvis der er noget du ikke helt forstår.

Jeg tror at du har fået nok overtalelse for en dag :) og det burde være nok til at du med sindsro kan gå over på e-universe.dk og købe dig et medlemsskab. For der er så meget information at hente.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Jeg tror at du har fået nok overtalelse for en dag :) og det burde være nok til at du med sindsro kan gå over på e-universe.dk og købe dig et medlemsskab. For der er så meget information at hente.

På baggrund af denne tråd har jeg oprettet mig derinde - også fordi jeg er ved at få min første SEO kunde i hus.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da lækkert, du må lige komme med en anmeldelse når du har brugt det i et stykke tid.  Måske du allerede kan give en hurtige førstehåndsindtryk af det derinde (i denne hemmelige indelukkede loge for seo eksperter og andet godtfolk)

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)