Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en venlig sjæl til rådgivning omkring facebook sider.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Indrømmer gerne at jeg ikke har brugt fantastisk meget tid på markedsføring gennem de sociale medier, mest fordi jeg har koncenteret mig omkring andre online markedtings former. Har dog gennem noget tid, sagt at jeg skulle tage mig sammen og læse lidt op på det, derfor har jeg valgt at skrive et seminar omkring det på studiet, nærmere omkring branding gennem Facebook sider. 

Er der en venlig sjæl der melder sig frivilligt til at være en form for mentor, nu her mens jeg skriver opgaven, som jeg ville kunne skrive enten en pb eller e-mail til hvis der skulle være noget jeg var i tvivl om? Eller hvis jeg gerne ville have andre synspunkter på tingene? 

 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen? :)

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du spørg om, er en mentor der skal lære alle sine guldkorn fra sig, gratis?
Imens du skriver om det så hele verden kan komme til at se det? ;-)

En andens synspunkt kan du altid få, men der er ikke mange der bare sådan
vil give sine guldkorn fra sig, så er der jo andre der benytter samme metoder ;-)

Eller er det mig der har misforstået tråden?

Mvh. Martin Jensen 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger er blot en person der har styr på tingene, som jeg kan komme til med spørgsmål, jeg er ikke interreseret i et 10 timers kursus, men nærmere at få "godkendt" mine sammenkoblinger med branding teorierne. 

Så er ligeglad med de almene tip&tricks til at tjene kasse på facebook, hvis det var det jeg ville fandt jeg blot en guide på nettet, men det jeg søger er derimod en person med erfaring, og meget gerne en der har haft branding i tankerne da han byggede sin social marketing op. 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Omfanget er blot nogen få e-mails, andet tid ønsker jeg ikke at tage fra folk :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark,


Du skal være meget velkommen til at kontakte mig enten pr pb her på amino eller mail.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)