Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: 3. parts applikation til facebook konkurrencer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  JE INTERNET Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske kort og simpelt: Alt vedr. konkurrencer på facebook er tilsyneladende ulovligt, og jeg har ikke tænkt mig at få min side nedlagt, fordi jeg ikke følger reglerne (hvor idiotiske de end måtte være).

Derfor: Hvem kan billigst og bedst hjælpe mig med en 3. parts applikation til facebook konkurrencer?

PS: Jeg kan godt selv google mig til standardpriser til 7.995 kr. og lignende, men det kan for f***** da ikke være meningen. Kom frisk.

// ILMM
(I Love Monday Mornings)

Fra Skive
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  JE INTERNET Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi tilbyder et konkurrencemodul til Facebook, hvormed du selv kan udskrive dine konkurrencer så ofte du vil. Prisen har vi presset så lavt ned som muligt, hvorfor modulet i øjeblikket bliver brugt af mange forskellige typer virksomheder.

Læs mere her: Facebook Konkurrence app

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Httml.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi søger i øjeblikket referencekunder til Facebook Applikationer, jeg tillader mig at linke til denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/185076.aspx

Venligst

Torben  

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan du kigge på Easy Promos. Det kan det meste, og første gang er gratis. Derefter betaler du pr. gang du bruger den. Det er måske billigere i på den lange bane.

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg kan anbefale Socialware A/S (https://www.facebook.com/Socialware.dk?ref=ts&fref=ts). De er eksperter på området, og hjælper gerne med at udarbejde professionelle apps. Kontakt dem på 70252025

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)