Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Velkomstside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Håber at der blandt jer, sidder nogen som ved en heeeel masse om FB. Jeg har en helt alm. virksomheds FB side for min webshop www.drengeting.dk , men jeg vil gerne udnytte FB bedre end hvad jeg gør idag. Dertil hører at siden skal shines lidt op. Bl.a. vil jeg have lavet en Velkomst applikation og en rabatkode applikation. Jeg har været inde og kigge på FB hjælpesider, og det hjælper da lidt, men er der nogen herinde der ved om det er rocket science, eller om det er til at gå til for en nogenlunde ihærdig amatør? Evt. nogle links til gode hjælpesider?

På forhånd tak, - og RIGTIG GOD WEEKEND!

Heidi / www.drengeting.dk  - seje ting til seje drenge

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

"Velkomstsider" findes ikke længere. Man kan stadig lave applikationer med f.eks. "Synes Godt Om og få adgang til vores rabatkode" samt "Hvem er vi?" men man kan ikke længere gøre sådan, at nye besøgende automatisk lander på dem - kun i forbindelse med Facebook annoncering, hvor man kan bruge disse apps som landingssider, når folk klikker på annoncerne.

Vi er igang med at designe nogle super smarte landingssider i det nye timeline format for en række kunder, som jeg gerne vil vise dig til inspiration. Disse vil dog først blive online engang i næste uge, men følg med på KB-Marketings Facebook Side, hvor vi vil poste et link til dem, når de er klar.

Såfremt du har styr på HTML, CSS og design, så er det ikke umuligt at lave disse selv, men ellers kommer jeg gerne med et godt tilbud til dig samt nogle forslag til, hvordan vi ellers kan "shine" din Facebook Side op.

Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

HTML er jeg ok frisk på at give mig i kast med, men jeg er som sagt amatør ud i programmering. Vil da gerne lige høre hvad du ville kunne byde ind med.

Var godt klar over at de gamle velkomstsider var long gone. Så det jeg henviste til var de nye applikationer med en velkomstside :-) Det jeg derfor er interesseret i at høre om fra dig er, en velkomst app + en rabat app med tilmelding til nyhedsbrev tilkoblet. Skriv lige PB hvis du skal vide mere....

Fortsat god weekend..

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)