Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ramt af pingvinen - hvordan får vi trafik igen?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anonym Bruger:
Et par måneder efter fik vi den første mail fra google, hvor vi blev advaret. Da vi ikke reagerede, så fik vi slag 3 uger senere og alle vores placeringer røg. 

Kære Anonym bruger.. Jeg tillader mig at være lidt direkte og skrap her.

Hvis du før har fået en advarsel og ikke taget den seriøs, så er du da så sandelig også selv udenom det, for det er direkte dumt! :-(

I dit tilfælde, så vil jeg umiddelbart overveje at gøre som Anders anbefaler. Flyt indholdet over til et nyt domæne og forsøg at slette alt omkring det gamle domæne.

Ja det er bittert og hårdt arbejde, men sådan er det, når man skal lære fra sine fejl ;-)

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammad Dadkhah:

Hvis du før har fået en advarsel og ikke taget den seriøs, så er du da så sandelig også selv udenom det, for det er direkte dumt! :-(

Du tager fejl, når du tror, at vi ikke tog det seriøst. Siden Penguin kom ud har vi ikke bygget et eneste link. Vi undslap i første omgang, men vi blev så ramt senere.

Hvis du mener, at vi burde have reageret og skrevet til hver eneste webmaster fra Herodes til Pilatus og bedt Google om godt vejr efterfølgende. Tja... Det burde vi måske, men jeg læste 30 anbefalinger på internettet og de fleste af de store SEO-firmaer sagde: slå koldt vand i blodet - over en million har fået denne mail. 

Med hensyn til at gøre som Anders anbefaler og flytte alt indholdet. Så vidt jeg kan se, så må vi løbe ind i en problemstilling om Dublicate Content. Desuden så er vi oppe mod så store virksomheder, som har brands og store budgetter. Så sandsynligheden for, at vi vil få noget ud af det er et stort måske.

Men tak for dit svar :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym Bruger:
slå koldt vand i blodet - over en million har fået denne mail.

Ja, slå koldt vand i blodet, hvis du ved at du ikke har gjort noget forkert!

Men i dit tilfælde, så vidste du jo allerede i forvejen, at i havde gang i noget knap så klogt ;-)

Derfor burde du også reagere med det samme.

mht. Duplicate Content.. Altså hvis du flytter indholdet over til et nyt domæne og lukker ned for det gamle site, så kan jeg ikke se, hvorfor der skulle opstå et problem med duplicate content? Det gamle site er jo væk efterfølgende..

Anonym Bruger:
Desuden så er vi oppe mod så store virksomheder, som har brands og store budgetter. Så sandsynligheden for, at vi vil få noget ud af det er et stort måske.

Jamen det lyder jo til at sandsynligheden for, du får det nuværende site op igen, er så lav, at det er billigere for dig at starte på ny?

I mellemtiden, så øg indsatsen på Google Adwords. Forhåbentligt kan du indhente noget tabt trafik/omsætning via Adwords

Held og lykke

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anonym Bruger:
Vi undslap i første omgang, men vi blev så ramt senere.

Det er selvfølgelig ærgerligt, men som du selv skriver, så tog I chancen og bevægede jer ud i det grå område - det var en kalkuleret risiko i tog og det er så det I får bank for nu.

Glæd jer over så længe det gik godt, tag tævene og kom videre.

Anonym Bruger:
Med hensyn til at gøre som Anders anbefaler og flytte alt indholdet. Så vidt jeg kan se, så må vi løbe ind i en problemstilling om Dublicate Content.

Jeg tror ikke det er tilfældigt at Anders skriver "flytte" istedet for "kopiere", I skal ikke beholde det gamle site med samme indhold. Hvis jeres site er bygget i et fornuftigt CMS, så burde det være simpelt at flytte til et nyt domæne, lægge en dum side på det gamle (eller nedlægge det) og så gå igang med at få det nye indekseret lige så stille.

Hvis I så vælger den risikable og grå vej igen, så forbered Jer og hav plan B klar til når det går galt :-)

Held og lykke
/Brian 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym Bruger:
Fordi det var nødvendigt,

Nej det er det sgu ikke.

Det er heller ikke nødvendig for en bankrøver at røve en bank for at tjene penge

Eftersom i ikke reager på en advarsel, ser jeg det som jeg egen skyld. Man ligger som man har redt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammad Dadkhah:

1. Ja, slå koldt vand i blodet, hvis du ved at du ikke har gjort noget forkert! Men i dit tilfælde, så vidste du jo allerede i forvejen, at i havde gang i noget knap så klogt ;-)

2. mht. Duplicate Content.. Altså hvis du flytter indholdet over til et nyt domæne og lukker ned for det gamle site, så kan jeg ikke se, hvorfor der skulle opstå et problem med duplicate content? Det gamle site er jo væk efterfølgende..

3. Jamen det lyder jo til at sandsynligheden for, du får det nuværende site op igen, er så lav, at det er billigere for dig at starte på ny?

4. I mellemtiden, så øg indsatsen på Google Adwords. Forhåbentligt kan du indhente noget tabt trafik/omsætning via Adwords

1. Hvis du først har fået en mail, så tror jeg du skal regne med, at der kommer en straf - men hvordan man skal forholde sig er straks værre. Jeg er glad for, at du er så skråsikker på, hvad jeg burde have gjort. Jeg læste ellers mange artikler fra de førende eksperter og de skrev, at man skulle afvente situationen og se, hvad der sker. 

2. Google registrerer hvor en artikel første gang blev publiceret. Så jeg kan ikke se, hvordan det kan undgå at være DC? Men måske tager jeg fejl. 

3. Hvordan ved du, at det ikke er en tidsbegrænset straf? Hvordan kan du vide, at Google ikke efter et stykke tid bare devaluerer de links de mener er manipulerede til 0 og resten giver dig linkjuice? Du foreslår et nyt site indenfor et område, hvor der er stor konkurrence... Dette er ikke Danmark men den store verden, hvor store sites har millioner af indgående links. Når jeg nu skal flytte - kan du så ikke også lige fortælle, hvordan jeg får de millioner af links? 

4. Enig. 

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil S:

Det er heller ikke nødvendig for en bankrøver at røve en bank for at tjene penge

Hehe... Sammenligner du det at bygge et link med at røve en bank? 

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Det er selvfølgelig ærgerligt, men som du selv skriver, så tog I chancen og bevægede jer ud i det grå område - det var en kalkuleret risiko i tog og det er så det I får bank for nu.

Glæd jer over så længe det gik godt, tag tævene og kom videre.

Jeg er enig. Det var også derfor, at jeg spurgte, hvordan vi kommer videre... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym Bruger:

 Når jeg nu skal flytte - kan du så ikke også lige fortælle, hvordan jeg får de millioner af links?

ingen branche behøver millioner af links

hvad med at starte med kvalitet der kommer mod siden

nyheds sider bt.dk jp.dk med mere skriv med presse meddelser om nyheder i en løbende strøm

få en høj social aktivitet google plus facebook og andre gode social netværk

få videoer siden

lav events alt muligt der motivere mennesker til at inke til dig

blogs jævnligt på siden og hele tiden satse på at forbedre siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym Bruger:

Emil S:

Det er heller ikke nødvendig for en bankrøver at røve en bank for at tjene penge

Hehe... Sammenligner du det at bygge et link med at røve en bank? 

Nej jeg forklare dig bare at du behøves ikke at bygge ekstremt dårlige links for at ligge hørt på Google. Ligegyldigt sværhedsgrad.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)