Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Fiverr gigs?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg står i den situation at jeg overvejer at bestille nogle SEO Fiverr gigs og ville derfor høre jeres erfaringer med Fiverr? 

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det har noget med linkbuilding at gøre, så er det et no-go

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde faktisk overvejet det samme. Der er en del som lover alt muligt derinde, men det kunne være interessant at høre om det skaber et resultat, der bare er tilnærmelsevis det som de praler med.

Der skal trods alt ikke mange ledes mange hits ind, for at $5 er tjent hjem.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

STOP, HOLDT, STANDS!

Før i tiden var det korrekt at man i værste fald spildte x antal kroner og tid.

Sådan er det ikke længere.

En dårlig og utroværdig linkprofil sender dig fluks i kløerne på Google's seneste opdateringer (Penguin) og udelukker i bedste tilfælde kun dele af dit site.

Det kan IKKE betale sig.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for svaret!

Er du selv prøvet og blive straffet i Google? - Jeg synes nemlig også mange af tingene lyder for godt til at være sandt. Og hvad mht. Facebook likes etc.?

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel Pedersen:

STOP, HOLDT, STANDS!

Før i tiden var det korrekt at man i værste fald spildte x antal kroner og tid.

Sådan er det ikke længere.

En dårlig og utroværdig linkprofil sender dig fluks i kløerne på Google's seneste opdateringer (Penguin) og udelukker i bedste tilfælde kun dele af dit site.

Det kan IKKE betale sig.

Arh, okay! Mange tak for advarslen :)

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt før at det skulle skabe negativ karma hos Google, men det undrer mig bare en smule. I princippet kunne man jo så blot købe den "service" til sine konkurrenter, og få dem degraderet hvis det skulle komme så vidt at det er konsekvensen. 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kber den service til en konkurrent, og de ved en smule om SEO, så kan de via webmaster tools redde det meste af det :)

Hvis du køber dig til et par tusinde links fra en fiverr gut til din egen hjemmeside, skal du højst sandsynligt selv ind og rydde op i de links med fiverr... Under alle omstændigheder har du brugt 5 dollars, og potentielt fået en masse oprydningsarbejde ud af det! :)

- Det anbefales ikke...

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Slagelse
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart mener jeg ikke man kan blive straffet af Google mv. pga sites der linker til ens side/sider?! -  Kun, hvis man selv linker til dårlige/banned sider osv.

Pointen er jo netop, at man jo ikke kan forvente man har kontrol over hvem der vælger at linke til én.

At det så er dårlige links og derfor ikke måtte have nogen ranking/SEO effekt er jo så en anden sag, men at man skulle blive straffet for indgående links/trafik giver ikke meget mening.

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Mehmet.

Jeg synes dog stadig Kims svar lyder mest sandsynligt. I mine øjne vil det være tåbeligt at straffe for links fra dårlige sider, på et medie som internettet hvor næsten intet kan kontrolleres, og hvor der (desværre) er fyldt med suspekte typer som vil benytte alle midler for at tjene kroner.

Jeg betvivler ikke at det kan reddes med SEO-optimering den modsatte vej, men hvor mange helt almindelige website-ejere som ikke frekventerer Amino og lign., ved reelt hvad SEO er og betydningen af det?

Jeg forestiller mig desværre mange situationer, hvor dette kan blive anvendt stik modsat hvad det er tiltænkt. Naturligvis skal man ikke til tops fordi man har links fra 10.000 russiske blogs, men man bør heller ikke blive straffet for det. Det burde højst have nul effekt overhovedet, hvilket jeg egentlig også håber er og forbliver tilfældet.

Men interessant debat uanset! Smile

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)